© 2024 solvo B.V.

Geel plakkerig vocht uit tepels

Ik heb een vraagje? Ik ben een vrouw en ik het een probleem met tepels. Soms komt er vocht vanzelf uit de tepel ook als ik erin knijp. Er komt doorzicht/geel vocht uit de tepels. Ik ben er al mee naar de dokter geweest gekeken naar prolactine gehalte maar die was ok en ook een onderzoek in het ziekenhuis mamografie,maar er was niets ernstig aan de hand. Nu ben ik toch benieuwd wat het kan zijn. Ik heb bij mijn borst ook een talgcyste. Een keertje drukte ik erop en er vloog wat vocht uit. En de cyste werd kleiner. Zou het daarmee te maken hebben dat er vocht uit de tepel komt. Of zou het aan iets anders liggen.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren