CTA arrow

Gesprongen rode aders in het gezicht

Naar forum algemeen
  1. Geplaatst op 10-03-2003 15:09:10

Ik heb een heleboel rode adertjes rond om mijn neus en in mijn gezicht.ook zijn er rode gesprongen aders in de vorm van een rondje in mijn gezicht.Wie weet wat dit is en wat er aan te doen is.

1. hallo chanel
    ik weet ook niet wat dat is ik heb er nog van gehoord je kunt het beste even een afspraak maken met je huisarts
    groetjes en veel sterkte An

Geplaatst op 12-03-2003 10:04:43

2. Waarschijnlijk weet je het al het is couperose. Een dunne doorschijnende huid en adertjes die springen bij grote schommelingen tussen kou en warmte, roken , drinken enz.
    Bij mij ook omdat ik dan een puistje ut kneep en dan sprongen er ook adertjes, nu zelfs op mijn wangen en ben pas 26! nies

Geplaatst op 23-02-2006 16:23:27

Wist je dat?

Mammografie

Direct na een borstamputatie een borstreconstructie kan worden uitgevoerd tijdens dezelfde operatie? Vrouwen bij wie de borst moet worden verwijderd, bijvoorbeeld bij borstkanker, kunnen kiezen voor zo’n 2-in-1 operatie. Er wordt dan direct nadat het borstweefsel is verwijderd een prothese of een tijdelijke ‘ballontje’ geplaatst die het huidweefsel oprekt voor een toekomstige prothese. Het voordeel van zo’n dergelijke borstreconstructie is dat het lichaam sneller hersteld.

Lees meer over de behandeling van borstkanker 

Wist je dat?

Het tegenwoordig ‘hot’ is om bij een privékliniek een total body scan te laten maken? Een total body scan is een preventief onderzoek van het gehele lichaam. Om je lijf onder de loep te nemen onderga je MRI-scans, CT-scans, bloed- en urineonderzoeken. Aan de hand daarvan kan dan worden bepaald of je iets ernstigs onder de leden hebt. Wil je zo’n scan laten maken? Let dan goed op of je zorgverzekeraar het vergoedt. Dit is meestal niet het geval.

Kijk hier voor CT-scan en MRI-scan