© 2024 solvo B.V.

Hepatitis B vaccinatie

Hallo, ik heb een vraag over bijwerkingen van de hepatitis-B vacc. In januari heb ik de eerste van een serie van 3 gehad, daarna ben ik ziek geworden (brandende tong, griep en longonsteking)volgens de huisarts en de GGD kon dit niet van de vacc. komen. Nu heb ik afgelopen maandag de 2e vaccinatie gehad en wederom een brandende tong en ik voel me ziek (moe, grieperig, koorts). Herkent iemand dit. Zelf heb ik het idee dat het wel degelijk een gevolg is van de vacc. en voel ik er weinig voor om de derde te halen. groetjes van Dag


Heb je het ook weer aan je huisarts verteld dat zelfs na de tweede keer je zo voelde? Als hij/zij dan niet gaat nadenken moet je blijven pushen voor een antwoord.

label.Geplaatst op 2006-03-27 13:39:48


Bedankt voor je reactie, ik ben zondag naar de huisartsenpost geweest omdat mijn temp. ook weer naar 39 was opgelopen, deze arts legde gelukkig wel de relatie met de vacc. Volgens het repertoirium is het een zeldzame bijwerking. GGD is nu ook geinformeerd, ik ga nu over 5 weken titer laten bepalen en absoluut geen 3e vacc. halen. GGD zou het melden bij het meldpunt voor bijwerkingen. Heb nu een inhalator gekregen die ontstekingsremmend en luchtwegverwijdend werkt omdat ik zondag ook steeds kortademiger werd. Deze geeft al wel wat resultaat, temp is omlaag en kortademigheid minder. Dus hopenlijk duurt het deze keer geen 6 weken voordat ik weer wat opknap. groetjes Dag

label.Geplaatst op 2006-03-27 22:31:35

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren