© 2024 solvo B.V.

Opgezwollen???

ik ben 46 jaar,vrouw,wie kan mij hier iets over uitleggen of raad,na het dochen ben ik een maatje dikker ,ik noem het zelf opgezwollen moet dan wachten met aankleden want alles knelt ,zet ik de verwarming wat hoger wat normaal is 20 graden zwel ik weer op ,dikke ogen,handen ,benen,mond ,armen ,mijn hele lijf zelfs borsten,ik heb al vaker gehoord dat ik er vreemd uitzag ,mijn gezicht hangt aan een kant ,alsof ik in een keer teveel huid heb en dat geld voor mijn hele lijf ,kou vind heerlijk nu dan krimp ik ,heb bloedonderzoek gehad en allergie test was goed,maar dat ik opblaas bij warmte wat is dit ,nog even en dan denk ik dat gek ben ,maar goed dat mijn vriend dit zo van dichtbij meeziet zelfs na het dochen kan ik een halve of een kilo zwaarder zijn ,alles kun je niet verklaren volgens mijn huisarts ,nee dat weet ik ,heb vitamine d gekregen mijn pijnen die ik had en verdikkingen onder de huid zijn afgenomen,ik had voor ik hier last van kreeg zware spanningen in de relatie ,ik kan ook bijna niet slapen 3of 4 uurtjes,en dat je dan op raakt is logisch,zou dit kunnen ontstaan door psychische druk je kunt vanalles krijgen ,ook dit,.al advies is heel welkom.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren