© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke gewrichten

Hoi, Ik heb sinds ongeveer 2 weken last van pijnlijke gewrichten. Het buigen van mijn vingers doet zeer. Het gaan zitten en opstaan doet zeer in mijn knieen. Ook als ik een tijdje stil heb gezeten of gelegen doet het pijn. Mijn ellebogen doen pijn en mijn enkels. Heeft iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn? Ik heb ook nog eens last van droge ogen maar daar heb ik dan al jaren last van. Ik las op ergens dat je bij de ziekte van Sjörgen last hebt van droge ogen maar dat je ook last kunt krijgen van pijnlijke gewrichten, is hier iemand bekend mee???


ik zou zeker even bij de huisarts langs gaan.Droge ogen en mond en gewrichtsklachten kunnen inderdaad wijzen op de ziekte van Sjogren,maar voor hetzelfde geld is het wat anders.

label.Geplaatst op 2003-11-16 16:21:32


hallo, ik heb ook sjogren en heel veel last van mijn gewrichten heb je al eens op de site van de nvsp gekeken vooral met vochtig weer is het heel erg voor mij kan het niet warm genoeg zijn maar ook dat is weer versdchillend van mens tot mens sterkte ermee groetjes neta

label.Geplaatst op 2004-01-10 17:30:45

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren