© 2024 solvo B.V.

Proefclienten gezocht voor counseling/coachingopleiding

Hallo, Ik ben Martine en ik werk als oncologieverpleegkundige in een ziekenhuis waar ik chemotherapie geef en mensen begeleid bij het ondergaan van chemotherapie. Omdat ik het begeleidingsstuk in mijn werk erg boeiend vind en merkte wat voor behoefte hieraan is ben ik gestart met een opleiding counseling en coaching. Voor deze opleiding zoek ik nog mensen die ik onder supervisie kan begeleiden. Je zou kunnen denken aan omgaan met ziekte,verwerken van verlies, aanpassingen in je leven als gevolg van ziek zijn. Kan zowel voor degene die ziek is als zijn omgeving/familie. Counseling is een laagdrempelige kortdurende vorm van psychosociale hulpverlening die kan helpen om inzicht te krijgen in je denken, voelen, beleven en handelen. Het is dus geen therapie. De client geeft aan waar hij/zij het over wil hebben en de counselor volgt. Counseling gaat ervan uit dat je zelf vaak wel weet wat de oplossing van je probleem is of het antwoord op je vraag is maar dat je daar \'even niet bij kan\' door de veelheid aan emoties of de veelheid aan spanning. Ik zoek dus geen mensen met zware emotionele problematiek. De gesprekken duren 60/75 min en zijn kosteloos. Wel zou het fijn zijn als je na afloop een evaluatieformulier zou willen invullen. Meer informatie kan ik je altijd mailen en een kennismakingsgesprek is altijd mogelijk. Vriendelijke groet, Martine, Flevoland wel-zijn-counseling@live.nl


Hallo Martine, Gaat het alleen om mensen die chemotherapie hebben of hebben gehad? Bij mij is begin 2010 kanker geconstateerd, ik ben geopereerd, maar heb (gelukkig) geen chemo gehad. Wel zit ik nog met veel onbeantwoorde vragen en heb geen idee wie ze zou kunnen beantwoorden. Zou ik van betekenis kunnen zijn bij je onderzoek? Vriendelijke groet, Karin Welling

label.Geplaatst op 2012-02-20 20:52:41