© 2024 solvo B.V.

Stress?

Goedemorgen, Afgelopen 2 weken heb ik meerdere keren gehad dat ik \'s avonds op bed lag en me af vroeg wat ik toch voelde bij mijn oksel. Ook op de dag dacht ik wel eens dat mijn hemdje in mijn oksel zat te prikken... Ik ben hier verder niet meer mee bezig geweest. De afgelopen weken ben ik druk bezig met mijn afstuderen. Ik heb mijn scriptie al eerder gedaan, waardoor er een flinke druk ligt op het behalen van mijn diploma. Daarnaast heb ik sinds 5 weken nieuw werk, dat ook vrij stressvol is. Gisteravond lag ik op bed en had ik weer zo\'n last. Als ik op mijn borstbeen of op het bot van mijn schouders druk, dan voel ik een stekende pijn die een aantal seconden blijft hangen. De pijn trok gisteravond door naar mijn armen en ik werd er ook een beetje \'misselijk\' van. Vanochtend voelt het weer pijnlijk aan. Ook aan de achterkant van mijn schouders doet het pijn als er op gedrukt wordt. Daarnaast voel ik constant een stoort tinteling in mijn onder armen. Het voelt eigenlijk alsof mijn onder armen niet helemaal goed functioneren, of mijn spieren niet mee willen. Kunnen deze klachten komen door de (on)bewuste stress die ik de afgelopen weken heb? Dat ik wellicht verkrampt ben?

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren