© 2024 solvo B.V.

Zere borsten

Ik ben een 21 jarige vrouw en ik heb de laatste paar maanden last van pijnlijke borsten... Als ik ze aanraak aan de zijkanten voelt het net alsof er aan de zijkanten enorme blauwe plekken zitten, maar er is niets te zien... Kan iemand mij vertellen of dat het beter is naar de huisarts te gaan of dat dit veel voorkomt en na verloop van tijd weer over gaat.... Durf niet zo goed naar de dokter namelijk... Groetjes


Hoi, Ehhhh ben je misschien zwanger??? Of zeg ik nu iets heel doms..... Groetjes Rolanda

label.Geplaatst op 2003-04-04 19:10:06


Hoi Jessie, Je hebt bijna zeker last van masthopatie. Dat wil zeggen dat je heel veel klierweefsel in je borsten hebt. Is absoluut niet gevaarlijk, wel heel hinderlijk en soms heel erg pijnlijk. Weet wat je voelt, heb er al last van sinds mijn 20ste, ben nu 46. Misschien moet je er wel eens aan denken om eens in de zoveel tijd een soort van prefentie mammografie te laten maken. Ik moet elk jaar vanwege familiaire aanleg voor borstkanker, maar uit de eerste mammografie bleek dat ik cystes heb. Is ook niet kwaadaardig, maar wel een punt om allert op te blijven. Succes ermee!!

label.Geplaatst op 2004-07-30 11:50:06


Hoi, Heb ik ook lang last van gehad, het bleek mastopathie te zijn; een goedaardige aandoening waarbij je borsten pijnlijk aanvoelen en het weefsel wat bobbelig aanvoelt. Er is geen specifieke behandeling voor maar bij de drogisterij of apotheek hebben ze er wel een speciaal soort olie voor, ik geloof teunisbloem, moet je even vragen. Sterkte.

label.Geplaatst op 2003-04-06 13:09:25


Tja, zou ook kunnen Sandra. Vervelend hoor zulke zere borsten.... Ik hoop dat Ally nog gauw iets van haar laat horen. Ik ben wel benieuwd wat het nu is. Groetjes van Rolanda

label.Geplaatst op 2003-04-06 13:12:06


hallow ik ben ook 16 en heb daar oook regelmatig last van! ik denk dat het met groeien te maken heb, of geen goeie bh,.,, ik weet het ook niej wat het is..

label.Geplaatst op 2003-05-09 21:53:18


Heej Ik ben ook 16 en ben vanmorgen hiermee opgestaan.. Gaat het vanzelf weer over en over hoelang..? Ik maak me een beetje zorgen..

label.Geplaatst op 2008-09-28 15:01:42

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren