© 2024 solvo B.V.

\"Zwevende rib\"???

Enkele weken geleden kreeg ik heel veel pijn in de buurt van mijn onderste ribben aan de rechterkant. Na een dag was de pijn niet meer te houden en naar de huisarts gegaan. Die constateerde een \"zwevende rib\" en vertelde dat die waarschijnlijk wat spierweefsel beschadigd had. Het enige dat hij kon doen was om me pijnstillers te geven, die ik ook met regelmaat geslikt heb de afgelopen weken. Hij vertelde me ook dat het wel een week of twee kon duren. Nu werd het de laatste dagen wel iets minder met de pijn, maar sinds gisteren kan ik me bijna niet meer bewegen, ben misselijk van de pijn, die nu vooral tussen de ribben iets hoger en aan de achterkant zit. Heeft iemand al eens een dergelijke \"zwevende rib\" gehad en hoe lang duurde dat? Kwam het nog terug? En vooral: hoe kom je aan zoiets. Voor zover ik zelf kan nagaan heb ik me niet gestoten of onverwachtse bewegingen gemaakt. Wel zei laatst iemand tegen me dat je er eerder last van kunt krijgen als je wat mager bent (ik ben ook niet zo dik). Ik kijk uit naar de reacties.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren