CTA arrow

Ongesteldheid blijft uit

Naar forum gynaecologie
  1. Geplaatst op 05-05-2010 23:03:14

Even een vraag..

Mijn ongesteldheid is nu al 5 maanden weg. Ik krijg wel elke keer een pijnlijk gevoel in mijn onderbuik ook mijn borsten zijn gespannender maar niet ongesteld. Ik ben 43 jaar..

Wat kan t zijn (buiten overgang)

vr. gr. Emmy

Wist je dat?

Staar

Tijdens een staaroperatie de oogarts je troebele lens vervangt door een nieuwe heldere kunstlens? Het troebel worden van de ooglens wordt in de meeste gevallen veroorzaakt door ouderdom, maar het kan ook aangeboren zijn of door een ziekte ontstaan (zoals suikerziekte). Er wordt altijd maar één oog per keer behandeld, zodat je nog steeds kunt zien met het andere oog en je de dagelijkse dingen kunt blijven doen.

Lees meer over staar en een staaroperatie.

Wist je dat?

Swash producten

Je (bedlegerige) patiënten in één handeling gemakkelijk kunt wassen met speciale kant-en-klare washandjes of -doekjes van Swash? Dit vervangt het traditionele wassen met de waskom en is niet alleen comfortabeler en efficiënter, maar ook hygiënischer. Voor ieder lichaamsdeel gebruik je namelijk een apart washandje in plaats van één of twee katoenen washandjes voor het gehele lichaam. Daarbij vermindert Swash de fysieke en mentale belasting van zowel de zorgvrager als de zorgverlener.

Wil je weten welke Swash-producten er allemaal zijn? En hoe je deze thuis, in het ziekenhuis of verzorgingstehuis kunt gebruiken? Bekijk dan deze site of bezoek de Swash Webshop.  

- advertorial -