CTA arrow

Constant grieperig gevoel en koude rillingen

Naar forum longziekten
  1. Geplaatst op 18-02-2010 21:39:51

Hallo Ik heb COPD en dan wel Alpha-1 antitrypsine deficiƫntie [ZZ - Type]
    Ik heb de hele dag door van koude rillingen en een grieperig gevoel terwijl ik geen koorts of zo heb. Heb hier al erg lang last van, niemand weet eigenlijk waar het door komt of wat ik eraan kan doen. weet hier misschien iemand hoe dit komt? zijn er meer longpatienten die hier last van hebben?? Graag hoor ik van jullie

Wist je dat?

Kanker.nl- alles over kankerHet helpt om goed geïnformeerd te zijn over chemotherapie? Als patiënt sta je centraal en ben je betrokken bij het behandelingsplan, zeker als er meerdere opties zijn. Zorg dus dat je zo veel mogelijk informatie verzamelt. Hoe specifieker jouw vraag, hoe beter de arts het antwoord kan toespitsen op jouw situatie. Verhalen, discussiegroepen en betrouwbare informatie over kanker kun je vinden op Kanker.nl. Zoek gerichte en betrouwbare informatie over chemotherapie op Kanker.nl.    

- advertorial -

Wist je dat?

Chemotherapie

Ook als het haar bij kankerpatiënten niet uitvalt de chemotherapie gewoon goed kan aanslaan? Er bestaat namelijk geen relatie tussen de werkzaamheid van chemotherapie en mate waarin de patiënt haaruitval heeft, al denken veel mensen van wel. Andersom is het natuurlijk ook het geval: haaruitval bij een kankerpatiënt biedt geen garantie dat de behandeling succesvol is.

Lees hier meer over chemotherapie