© 2024 solvo B.V.

Hoest die niet over gaat

In augustus 2008 ben ik van de een op de andere dag heel erg gaan hoesten. Men dacht aan kinkhoest (onderzoek naar gedaan) maar dit was het niet. Nu 15 maanden verder hoest ik nog steeds elke dag. Soms heb ik een redelijke dag dat ik minder hoest maar het begint zodra ik mijn bed uitstap. Ook geef ik groen slijm op wat vooral boven in de keelholte zit. In mijn idee wordt het hoesten veroorzaakt door een soort kriebel in neus en keel. Vooral veel praten geeft problemen als heesheid en moeten kuchen. Al vele onderzoeken gehad maar men komt er niet uit. Herkent iemand dit en is er een oplossing voor gevonden dan graag een reactie heel erg bedankt annewil


Hai, mijn dochtertje hoest ook zo vreselijk. Ik heb de tip gekregen 1 ui klein snijden suiker erover heen afdekken met folie en na 6 uur heb je 1 eetlepel sap. Gewoon opdrinken. Helpt goed. Vr. gr. Emmy

label.Geplaatst op 2009-12-23 00:41:42

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren