© 2024 solvo B.V.

Steek in borst

Hallo iedereen, Vanaf een week of 3 geleden heb ik steken in mijn linker borst. Bij de 1e paar dagen was het de hele dag door. Ongeacht ik inspannning deed of niet. Later zakte het af en had ik het alleen in rust periode en dan met name als ik er kracht op zette (bijvoorbeeld met hoesten) Mijn linker arm voelt soms zwaar aan, net of het geslapen had. Mijn rechterarm voelt soms ook zwaar aan maar ook mijn pink gaat tintelen. Soms komt er een drukkend gevoel bij tussen mijn borsten. net of er iemand op zit / staat. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik moet doen of wat betekend? Ik weet namelijk niet of dit spieren zijn, mijn hart, mijn borst, mijn longen en ga zo maar door. Ben niet zo een expert. Haha. Ik wil nooit zo snel naar de huisarts... Ik ben wel bekend met epilepsie, alleen zie ik weinig verband daarmee. Wel zit ik anderhalve maand werkloos thuis. Toen ik nog werkte had ik alleen last van echt een steek in mijn linker borst die best pijn deed. Groetjes Ichelle

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren