CTA arrow

Steek in borst

Naar forum longziekten
  1. Geplaatst op 20-07-2009 16:49:38

Hallo iedereen,

Vanaf een week of 3 geleden heb ik steken in mijn linker borst.

Bij de 1e paar dagen was het de hele dag door. Ongeacht ik inspannning deed of niet. Later zakte het af en had ik het alleen in rust periode en dan met name als ik er kracht op zette (bijvoorbeeld met hoesten) Mijn linker arm voelt soms zwaar aan, net of het geslapen had. Mijn rechterarm voelt soms ook zwaar aan maar ook mijn pink gaat tintelen. Soms komt er een drukkend gevoel bij tussen mijn borsten. net of er iemand op zit / staat.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik moet doen of wat betekend? Ik weet namelijk niet of dit spieren zijn, mijn hart, mijn borst, mijn longen en ga zo maar door. Ben niet zo een expert. Haha. Ik wil nooit zo snel naar de huisarts...

Ik ben wel bekend met epilepsie, alleen zie ik weinig verband daarmee. Wel zit ik anderhalve maand werkloos thuis. Toen ik nog werkte had ik alleen last van echt een steek in mijn linker borst die best pijn deed.

Groetjes Ichelle

Wist je dat?

Dossier Stoma: van stomaoperatie tot stomaverzorging

Een stoma er ongeveer net zo uit ziet als het slijmvlies van je wang? Een stoma is een kunstmatige uitgang van je darmen of je urinewegen op je buik. Ben je benieuwd hoe de aanleg van een stoma in zijn werk gaat, wat de eventuele complicaties kunnen zijn en wat voor stomaopvangsystemen er bestaan? Lees dan meer in het dossier Stoma – van stomaoperatie tot stomaverzorging.

Wist je dat?

Dossier Behandelingen en therapiemogelijkheden bij borstkanker

Er verschillende behandelingen en therapieën mogelijk zijn bij borstkanker? Meestal wordt borstkanker behandeld met een combinatie van verschillende behandelingen. Wat houden deze precies in? En wat gebeurt er na deze behandelingen? Dat lees je in het dossier Behandeling en therapiemogelijkheden bij borstkanker. Ook komt er aan bod wanneer je in aanmerking kunt komen voor een borstreconstructie of een borstprothese.