© 2024 solvo B.V.

Galsteen aanval

Mijn vrouw heeft haar galblaas een aantal maanden geleden laten verwijderen, maar heeft op dit moment weer een pijnaanval, gelijk aan die ze had toen ze galstenen had. Ze kreeg de aanval vlak nadat ze chocolade en vlak daarvoor, spaghetti met saus at. Kunnen deze dingen de aanval veroorzaakt hebben en kunnen we hier nu iets tegen doen? Ik las ergens dat een eetlepel zout eten of hete thee met citroen drinken de aanval kan verminderen. Is dit waar? André


hallo, krijgt ze weer last van zulke pijnaanvallen dan zou ik aanraden weer naar de dokter te gaan. dat de galblaas verwijderd is wil namelijk nog niet zeggen dat er geen galstenen meer kunnen komen. deze kunnen zich toch nog ontwikkelen in de galwegen. groetjes

label.Geplaatst op 2007-12-24 23:37:33

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren