Geplaatst op 10-02-2009 11:42:03
Hallo,
ik heb de laatste weken last van mijn darmen. Er komt allemaal lucht in en dat levert nogal een gevoelige buik op. Heb rennie deflatine gebruikt maar dit helpt niks.Ook de lucht komt er niet of moeilijk uit (meestal pas \'savonds als ik op de bank lig) Moet ik hiermee naar de dokter of niet? Of heeft iemand tips om het te voorkomen. Ik had hier tot een paar weken geleden geen last van. Ben met de pil gestopt vorig jaar zomer, heeft dat er wat mee te maken?
Alvast bedankt!
Hello,
Ik ben een man van 55 en zit met hetzelfde probleem. Dus waarschijnlijk ligt het niet aan het stopzetten van de pil.
Weet jij ondertussen al iets meer over mogelijke oorzaken ?
Want hier is voorlopig nog niet veel te vinden.
Groetjes en beterschap,
Beuna
Geplaatst op 28-12-2009 09:33:09

De vernieuwde site van Ziekenhuis.nl bestaat bijna één jaar. Wij zijn benieuwd wat je van de nieuwe site vindt. Met jouw antwoorden kunnen we de website verder aanpassen en verbeteren. Vul de korte vragenlijst in over jouw ervaring(en) op Ziekenhuis.nl en maak kans op een leuk proefpakket van FitForMe of Nisa Sultan.

Veel Nederlanders moeite hebben met het doorslikken van hun medicijnen, geneesmiddelen of vitaminepillen? Dit kan negatieve gevolgen hebben voor de therapietrouw. Het kan bij iedereen voorkomen, maar er is niet altijd een medische oorzaak voor aan te wijzen. Dit neemt echter niet weg dat het een omvangrijk probleem is wat de aandacht verdient. Vooral omdat er steeds nieuwe technieken komen die het slikken van medicijnen vergemakkelijken. Je leest er alles over het dossier slikklachten bij het innemen van medicijnen op Gezondheidsplein.nl >>