© 2024 solvo B.V.

Wazig zien en winderigheid

hallo allemaal, Sinds een aantal jaren heb ik erg last van mijn darmen soms heb ik zulke krampen dat ik er flauw van val. Sinds een paar maanden heb ik bijna elke dag wel buikpijn op een moment van de dag, en wat ik heel erg vervelend vind is dat er veel winderigheid bij komt kijken. Ook heb ik sinds een tijdje dat ik heel wazig zie niet elke dag, en ik voel me eigen weg trekken ik val niet echt flauw maar voel me eigen wel langszaam weg trekken. Ik heb pas een darm onderzoek gehad omdat ik met spoed ben opgenomen omdat ik bloed verloor uit me darmen. Ik heb niet de ziekte van Crohn maar heeft iemand dezelfde klachten als mij? dus last van je darmen wazig zien en weg vallen. Ik zou graag reacties van jullie horen uit mijn onderzoeken is niks gekomen en ze zeggen dat ik een spastische darm heb maar heb duspatel gebruikt en dat hielp niet ik moet nu vezels gaan slikken ook ben ik heel erg snel moe


dit heb ik ook gehad, heb een darm/lever onderbuik/bovenbuik onderzoek gehad ,ze zijn in de darmen geweest.Maar ondat ik ook rugklachten had ben ik verder gaan zoeken en kwam ik terecht bij een orthomanele therapeut die sickez deed en die kwam er achter dat ik een bekkenscheefstand had, daarna waren al mijn klachten weg.

label.Geplaatst op 2011-03-03 12:46:06


Beste Mandy Ik herken je klachten en heb hetzelfde, gelukkig niet flauwgevallen maar de rest wel. Ik was zo blij jouw bericht te lezen, aangezien ik dacht dat ik voor gek wordt verklaard of zo. Ik heb wel een maagklep, die niet optimaal werkt, en slik omeprazol. Maar mijn problemen zijn niet weg. Heb inmiddels ook de orthomanueel bezocht en heb behandelingen gehad, maar zonder resultaat. Nu ben ik doorverwezen naar een MDL arts. Ik hoop dat ze iets vinden, want het beheerst mijn leven al een jaar. Hoe gaat het nu met je ? gr loeb

label.Geplaatst op 2011-08-08 14:05:00

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren