CTA arrow

Tintelingen in bovenbeen

Naar forum neurologie
  1. Geplaatst op 15-04-2009 15:56:10

sinds een paar maanden heb ik de hele dag door,elke keer een doof gevoel in mijn bovenbeen.
    het maakt niet uit wat ik doe,lopen staan liggen of zitten.het lijkt wel een soort tinteling.wat kan dit zijn?

1. Draagt u een GSM in uw broekzak? Zo ja, stop hier dan mee. Het is mogelijk, dat tintelingen ontstaan door de straling van de GSM. Laat nog eens weten hoe het gaat.

Geplaatst op 17-04-2009 06:43:05

Wist je dat?

ADHD-vragenlijst

Een hersentest om ADHD op te kunnen sporen in 90 procent van alle gevallen betrouwbaar is? In het ziekenhuis wordt zo’n test altijd beoordeeld in combinatie met een vragenlijst, gesprekken met de ouders en eigen observaties door een arts én een psycholoog. In het jaar 2000 heeft de Gezondheidsraad het aantal kinderen met ADHD geschat tussen de 3 en 6 procent.

Lees meer over de behandeling van ADHD

Meer informatie over een stoma nodig?

Stoma

Ben je bijvoorbeeld op zoek naar informatie over de aanleg van een stoma en wil je bijvoorbeeld ook weten welke verschillende soorten stomaopvangsystemen er bestaan? Bekijk dan het uitgebreide dossier over het stoma: dossier Stoma – van stomaoperatie tot stomaverzorging, met handige verzorgingstips! Zowel de verschillende soorten stoma's als het proces van aanleggen wordt uitgebreid beschreven.