CTA arrow

Tintelingen in bovenbeen

Naar forum neurologie
  1. Geplaatst op 15-04-2009 15:56:10

    sinds een paar maanden heb ik de hele dag door,elke keer een doof gevoel in mijn bovenbeen.
    het maakt niet uit wat ik doe,lopen staan liggen of zitten.het lijkt wel een soort tinteling.wat kan dit zijn?

  1. Draagt u een GSM in uw broekzak? Zo ja, stop hier dan mee. Het is mogelijk, dat tintelingen ontstaan door de straling van de GSM. Laat nog eens weten hoe het gaat.

    Geplaatst op 17-04-2009 06:43:05

Wist je dat?

Chemotherapie

Chemotherapie altijd per patiënt op maat wordt samengesteld? De chemokuren bestaan namelijk uit het toedienen van verschillende medicijnen die de celgroei van tumoren moeten tegengaan. Aangezien tumoren verschillen, is ook de samenstelling van de chemo per patiënt verschillend. De therapie wordt ingezet om kanker te genezen, als aanvullende behandeling om terugkeer te voorkomen of om de symptomen van kanker te verlichten wanneer genezing niet meer nodig is. 

Lees meer over de behandeling van kanker met chemotherapie

Wist je dat?

Dossier slikklachten bij het innemen van medicijnen

Veel Nederlanders moeite hebben met het doorslikken van hun medicijnen, geneesmiddelen of vitaminepillen? Dit kan negatieve gevolgen hebben voor de therapietrouw. Het kan bij iedereen voorkomen, maar er is niet altijd een medische oorzaak voor aan te wijzen. Dit neemt echter niet weg dat het een omvangrijk probleem is wat de aandacht verdient. Vooral omdat er steeds nieuwe technieken komen die het slikken van medicijnen vergemakkelijken. Je leest er alles over het dossier slikklachten bij het innemen van medicijnen op Gezondheidsplein.nl >>