CTA arrow

Kliertjes

Naar forum oncologie
  1. Geplaatst op 02-01-2006 23:26:46

Er zijn bij mij twee kliertjes gevonden in de vaten van mijn buik achter de navel (horen hier niet te zitten)
    Binnenkort verder onderzoek.
    Wil graag weten of er iemand is die hier meer over weet.
    Alvast bedankt voor jullie reactie!

1. Hoe komt het dat je het zelfde berichtje hebt als iemand hier die clan genaamd is?

Geplaatst op 04-01-2006 08:40:12

2. tja je kan nu gaan speculeren over wat het is.. maar het feit dat je het bericht hier plaatst geeft wel aan waar je aan denkt. Ik denk echter dat je gewoon de onderzoeken af moet wachten... anders maak je je onnodig ongerust of angstig mogelijk!

M.

Geplaatst op 04-01-2006 16:09:48

3. Scherpe blik A'tje, Poiti is Clan, er is iets mis gegaan.
    Heb al contact opgenomen met de redactie.
    Hartelijke groeten!

Geplaatst op 04-01-2006 22:32:32

4. M. je hebt gewoon gelijk, ik hoop eigenlijk dat er iemand is die 'zegt'dat het iets onschuldigs is.
    Onzekerheid is je grootste vijand....

Bedankt voor je reactie!

Geplaatst op 04-01-2006 22:36:57

Wist je dat?

Dossier vergoeding medicijnenBijna alle medicijnen  vergoed worden uit de basisverzekering? Maar wat betekent dan het preferentiebeleid en hoe werkt dat? En wie bepaalt eigenlijk wat er vergoed wordt? Dat en meer lees je in het dossier Vergoeding medicijnen op Gezondheidsplein. Ook komt aan bod wat het inhoudt als de verpakking van je gebruikelijke medicijn er opeens anders uitziet.

Wist je dat?

CT-scan

Het tegenwoordig ‘hot’ is om een privékliniek een total body scan te laten maken? Een total body scan is een preventief onderzoek van het gehele lichaam. Om je lijf onder de loep te nemen onderga je MRI-scans, CT-scans, bloed- en urineonderzoeken. Aan de hand daarvan kan dan worden bepaald of je iets ernstigs onder de leden hebt. Wil je zo’n scan laten maken? Let dan goed op of je zorgverzekeraar het vergoedt. Dit is meestal niet het geval.

Kijk hier voor CT-scan en MRI-scan.