© 2024 solvo B.V.

Floater en Flitsen

Nu helaas 2 weken geleden om deze tijd eerst lichtflitsen in mijn linkeroog en daarna zwevende beestjes zgn. Floaters geconstateerd! Bij dr. Bavelaar in zkhs Walcheren te Vlissingen geweest en die zei: na 2 wken niet over dan is het permanent! Geloofde er niets van en ben voor consult in UMC Utrecht geweest. Daar vertelde dr. Kerkhof mij, dat er 4 tot 8 weken voor staat! Het kan volledig verdwijnen zei ze. Alleen een klein percentage kan dit levenslang hebben?! Operatie is niet mogelijk voor dit probleem zei ze. Ivm snellere netvliesloslating of staaroperaties. Ik heb geen suikerziekte, maar wel beginnende verschijnselen van staar in mijn ogen. Jullie berichtjes gelezen, maar is deze operatie in Belgie echt zo goed? HELP, WIE KAN MIJ DIT VERTELLEN?! Hartelijk dank alvast. Floatje Jullie kunnen mij ook prive mailen hoor.

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren