© 2024 solvo B.V.

Lensimplantatie

Hoi, ik heb aan beide ogen -12 en aan 1 oog staar. Wie heeft ervaring met lensimplantaties en weet hoe duur het ongeveer is. Ik ga in april weer naar de oogarts en dan wil ik het er over hebben. Kan het op mijn leeftijd ? (33) Of heeft iemand ervaring met andere ingrepen ? Alvast bedankt, Nienke.


met jouw sterkte kom je geloof ik wel in aanmerking voor lensimplantatie ,maar met staar erbij denk ik dat het lastiger wordt.Het is trouwens ook vrij prijzig,kijk maar eens bij klinieken die ook laseren.daar worden ook lensimplantaties gedaan meestal.

label.Geplaatst op 2003-12-11 14:30:56


hoi nienke ja zeker kom je in aanmerking met -12!! ik ben zelf nu bijna 2jaar geleden geopereerd en ik ben 39jaar. en de prijs is ongeveer €1250,= voor lensinplantatie per oog. optie ga met je verzekering praten sommige verzekeringen betaald het om dat dit echt medisch is met -12 als je nog vragen hebt kun je me gerust mailen vriendelijke groeten lady

label.Geplaatst op 2004-01-26 16:35:00


Bedankt voor jullie reacties ! Helaas ziet mijn verzekering het niet als noodzakelijk, dus even sparen dan maar ! Want ik wil het graag laten doen ...

label.Geplaatst op 2004-04-20 22:17:00

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren