© 2024 solvo B.V.

Knieklachten en dik been

Hier een vraag voor mijn moeder die halfzijdig verlamd is door een beroerte, heeft aan het slechte been lichte slijtage in de knie, is daarop gevallen en nu is de knie en een gedeelte van het been dik, op foto\'s en een echo is niets te zien, de vreselijke pijn aan de knie blijft en nog steeds een dikke knie + been. Hierdoor is zij nu rolstoelafhankelijk. Wie heeft een idee wat dit kan zijn, het is gekomen na die val. Hoe zou dit behandeld kunnen worden? Alvast bedankt voor de reactie.


Het lijkt erg veel op een klacht die ik vorig jaar november ook kreeg, na de reparatie van een luxaflex waarbij ik erg lang op mijn knieën had gezeten. Met als gevolg korte tijd erna een dikke opgezwollen been en hevige pijn in de knie. De conclusie van de Fysiotherapeut was overbelasting en een lichte arthrose. Na 9 behandelingen en intensief oefenen met het been dat langzaam is op gebouwd, is het dikke ontstekingachtige van het been verdwenen. Net zoals erg veel pijn de laatste 6 weken. En voorlopig hoef ik niet meer naar de fysio.

label.Geplaatst op 2012-07-09 08:14:20

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren