© 2024 solvo B.V.

Perthes

Ik ben op zoek naar de BESTE orthopeed op het gebied van Perthes. Mijn is 19 jaar en heeft op jonge leeftijd Perthes gehad. De rest problemen ondervindt hij nu. Helse pijnen. In ons ziekenhuis hier in Schiedam/Vlaardingen kan men niets meer voor hem doen. Wij willen graag een second opion. Hij moet toch geholpen kunnen worden??!!! Wie kan mij de beste arts aanbevelen??


Dr.Dhr.P.W.Pavlov Orthopedie Sint Maartenskliniek Nijmegen 024-3659911 Vraag gewoon informatie. Begrijp je probleem met dit ziekenhuis waar je ontevreden over bent.

label.Geplaatst op 2004-10-31 19:46:07


http://go.to/perthes Ikazia Ziekenhuis R'dam

label.Geplaatst op 2004-10-31 20:03:45


Hallo, Ik heb zelf ook de ziekte gehad.. Ik ben heel goed geholpen door een arts.. Het was allemaal goed tot ik er de 2e x weer last van kreeg.. Daarna hebben ze alles onderzocht, en ben ik nog een x geopereerd. Nu is alles goed. Ik ben zelf door dokter wagner geopereerd in het ziekenhuis Gooi-Noord in het Gooi.. Vlakbij Utrecht.. Miss iets voor jou.. Succes ermee..

label.Geplaatst op 2004-12-09 16:36:50


Goedenavond, Aan de hand van een bericht plaatsen op de forum van heupafwijkingen ben ik doorverwezen naar deze site. Voor mijn scriptie ziekte van Perthes wil ik in contact komen met ouders die een kind hebben met deze ziekte. De onderzoeksvraag zou ik beantwoorden aan ouders van een jongen binnen mijn stage, maar dit mag in verband met omstandigheden niet. Weet u of er ouders zijn die belangstelling hebben om hun verhaal over de leefomstandigheden kwijt willen voor mijn scriptie? (of u misschien zelf) Hierbij hoop ik genoeg geinformeerd te hebben. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groeten, Roelina Meerman

label.Geplaatst op 2007-03-13 19:04:22


kijk eens bij Orthopedie.nl speciaal over de ziekte Perthes en andere links succes

label.Geplaatst op 2004-10-31 19:54:34

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren