© 2024 solvo B.V.

Oproep: Ervaring nodig voor boek

Mijn naam is Anouk Vriezen en ik ben momenteel bezig met een boek. Het is een thriller, waarin een heleboel gebeurd waaronder een ongeluk waardoor een vrouw glasscherven in haar gezicht krijgt waardoor haar hele gezicht open ligt. Het is niet dat mijn hele boek om dit thema draait maar om geloofwaardig te kunnen schrijven zou ik graag ervaringen van mensen willen horen. Dus als u plastische chirurgie ondergaan hebt, vertelt u me alstublieft uw verhaal. Het meest ben ik op zoek naar mensen die een ongeluk hebben gehad en me kunnen vertellen hoe ze dit ervaarden, wat het ziekenhuis op het moment zelf heeft gedaan en in hoeverre er nog chirurgie na de tijd is toegepast. Ik snap dat dit heftige verhalen en emoties teweeg kan brengen, maar als u me kunt helpen krijgt u natuurlijk een vermelding in mijn boek als het af is. U kunt me mailen: a.vriezen@hotmail.com Met vriendelijke groet, Anouk Vriezen

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren