CTA arrow

Reiki healing na psychose?

Naar forum psychiatrie
  1. Geplaatst op 02-11-2010 22:51:50

Hoi allemaal. Ik vroeg me zopas af of reiki (universele levensenergie) iets is een tijdje na het oplopen van psychose? Dit kan misschien een geschikte paranormale geneeswijze zijn. Heeft iemand daar misschien al ervaringen mee ook? Ik hoor het graag!

1. Beste Lenno,

Reiki is één van de alternatieve geneeswijze die niet goed zijn.
    Later krijg je er andere problemen door terug zoals bijvoorbeeld depressie.
    Probeer het bij het reguliere te houden.
    Iriscopie, magnetiseren, reiki, hypnose hou je daar niet mee bezig, het is een gruwel in Gods oog, je zal later de nadelige gevolgen ondervinden zoals ik die zelf ook vroeger heb gehad.
    Ik bezef wat voor reacties hier op los zullen komen maar jou belang en de waarheid daarover stijgt daar ver boven uit, het is mijn plicht omdat ik het zeker weet jou dit door te geven.
    Ik heb zelf ook erstige lichachelijke problemen, maar deze oplossing zal ik nooit en nooit meer kiezen.
    Doe ermee wat je wil, ik zou zeggen wees wijs!

Veel sterkte en wijsheid,
    Peter.

Geplaatst op 05-11-2010 07:33:14

Wist je dat?

Een stoma er ongeveer net zo uit ziet als het slijmvlies van je wang? Een stoma is een kunstmatige uitgang van je darmen of je urinewegen op je buik. Ben je benieuwd hoe de aanleg van een stoma in zijn werk gaat, wat de eventuele complicaties kunnen zijn en wat voor stomaopvangsystemen er bestaan? Lees dan meer in het dossier Stoma – van stomaoperatie tot stomaverzorging.

Heb je een vraag over het wassen van patiënten of een (chronisch) zieke naaste?

Monique Joosten - deskundige in het OLS Wassen van Patiënten

In onze vraag- en antwoordrubriek Wassen van Patiënten kun je daarover gratis je vraag stellen. Wil je bijvoorbeeld weten wat de efficiëntste wasmethode is? Of hoe je een patiënt of naaste op een voor hem of haar comfortabele manier kunt wassen? Of hoe je de wasangst bij een dementiepatiënt wegneemt? Of hoe je doorligwonden verzorgt?

Stel dan gratis hier je vraag!