© 2024 solvo B.V.

Reiki healing na psychose?

Hoi allemaal. Ik vroeg me zopas af of reiki (universele levensenergie) iets is een tijdje na het oplopen van psychose? Dit kan misschien een geschikte paranormale geneeswijze zijn. Heeft iemand daar misschien al ervaringen mee ook? Ik hoor het graag!


Beste Lenno, Reiki is één van de alternatieve geneeswijze die niet goed zijn. Later krijg je er andere problemen door terug zoals bijvoorbeeld depressie. Probeer het bij het reguliere te houden. Iriscopie, magnetiseren, reiki, hypnose hou je daar niet mee bezig, het is een gruwel in Gods oog, je zal later de nadelige gevolgen ondervinden zoals ik die zelf ook vroeger heb gehad. Ik bezef wat voor reacties hier op los zullen komen maar jou belang en de waarheid daarover stijgt daar ver boven uit, het is mijn plicht omdat ik het zeker weet jou dit door te geven. Ik heb zelf ook erstige lichachelijke problemen, maar deze oplossing zal ik nooit en nooit meer kiezen. Doe ermee wat je wil, ik zou zeggen wees wijs! Veel sterkte en wijsheid, Peter.

label.Geplaatst op 2010-11-05 07:33:14

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren