CTA arrow

Krampen kaak en pijn op de borst

Naar forum reumatologie
  1. Geplaatst op 18-07-2009 07:47:35

wat kan dat nou zijn ,ik heb het vaker als ik lig ,maar nu fietste ik op mijn dooie gemak naar huis toen het begon kaak pijn afschuwlijk ,pijn op de borst en hoofd pijn .Dat heeft ruim 20 minuten geduurd .Wat kan dat toch zijn ,Ik heb wel een poos rechts hoofdpijn weet niet of dat iets er mee te maken heeft

1. zonnestraaltje, ben je al bij de huisarts geweest?
    als je die pijn nog ns krijgt dan moet je naar de huisarts omdat die klachten iets over je lichaam vertelt en je moet hartklachten kunnen uitsluiten Vertel ook dat je kaakpijn hebt.

Geplaatst op 26-07-2009 15:17:54

2. Idd ik zou zeker naar de h-arts gaan,ik heb zelf hart problemen,en dit komt mij bekend voor.Niet gelijk in paniek raken,maar wel na laten kijken is mijn advies.\Gr RM

Geplaatst op 26-10-2009 17:10:17

Wist je dat?

Swash producten

Je (bedlegerige) patiënten in één handeling gemakkelijk kunt wassen met speciale kant-en-klare washandjes of -doekjes van Swash? Dit vervangt het traditionele wassen met de waskom en is niet alleen comfortabeler en efficiënter, maar ook hygiënischer. Voor ieder lichaamsdeel gebruik je namelijk een apart washandje in plaats van één of twee katoenen washandjes voor het gehele lichaam. Daarbij vermindert Swash de fysieke en mentale belasting van zowel de zorgvrager als de zorgverlener.

Wil je weten welke Swash-producten er allemaal zijn? En hoe je deze thuis, in het ziekenhuis of verzorgingstehuis kunt gebruiken? Bekijk dan deze site of bezoek de Swash Webshop.  

- advertorial -

Wist je dat?

Knieprothese plaatsen

Een kunstknie O-benen en X-benen kan verhelpen? De meeste mensen weten dat voornamelijk 65-plussers een nieuwe knie nodig hebben vanwege pijn door slijtage. Minder bekend is dat een kunstknie soms ook geplaatst wordt om stabiliteitsproblemen op te lossen. Met behulp van een kunstknie wordt het gewicht dat op de knieën drukt weer gelijkmatiger verdeeld.  

Lees meer over de kunstknie