© 2024 solvo B.V.

Krampen kaak en pijn op de borst

wat kan dat nou zijn ,ik heb het vaker als ik lig ,maar nu fietste ik op mijn dooie gemak naar huis toen het begon kaak pijn afschuwlijk ,pijn op de borst en hoofd pijn .Dat heeft ruim 20 minuten geduurd .Wat kan dat toch zijn ,Ik heb wel een poos rechts hoofdpijn weet niet of dat iets er mee te maken heeft


zonnestraaltje, ben je al bij de huisarts geweest? als je die pijn nog ns krijgt dan moet je naar de huisarts omdat die klachten iets over je lichaam vertelt en je moet hartklachten kunnen uitsluiten Vertel ook dat je kaakpijn hebt.

label.Geplaatst op 2009-07-26 15:17:54


Idd ik zou zeker naar de h-arts gaan,ik heb zelf hart problemen,en dit komt mij bekend voor.Niet gelijk in paniek raken,maar wel na laten kijken is mijn advies.\Gr RM

label.Geplaatst op 2009-10-26 17:10:17

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren