Geplaatst op 27-08-2007 18:50:12
hej hallo,
ik heb pijn in mijn teelballen hoelang weet ik niet eigenlijk
maart het is een zeurende pijn in de linker en de rechter af en toe krijg ik er ook steken in en dat doet ook pijn,
maar die zeurende pijn doet de heel dag door pijn en dat trekt me naar de lies heen meen ik.
bij klaarkomen heb ik ook veel pijn in mijn teelballen en als ik eraan kom zijn ze ook heel erg pijnlijk.
wat is dit???
Waar wacht je nog op? Tot het erger wordt?
Ga naar de dokter!
Geplaatst op 06-09-2007 21:22:56

De vernieuwde site van Ziekenhuis.nl bestaat bijna één jaar. Wij zijn benieuwd wat je van de nieuwe site vindt. Met jouw antwoorden kunnen we de website verder aanpassen en verbeteren. Vul de korte vragenlijst in over jouw ervaring(en) op Ziekenhuis.nl en maak kans op een leuk proefpakket van FitForMe of Nisa Sultan.

Bij obesitas (ernstig overgewicht) steeds vaker een maagoperatie wordt uitgevoerd? Een maagoperatie is echter geen wondermiddel. Voor en na de operatie zul je beweeg- en voedingsaanpassingen moeten maken om resultaat te zien. Welke maagoperaties er allemaal zijn, wat deze inhouden, welke resultaten het oplevert en wanneer je ervoor in aanmerking komt, lees je in het dossier 'Maagoperatie obesitas - van maagband, maagverkleining tot duodenal switch' >>