CTA arrow

Pijn in teelballen

Naar forum seksuologie
  1. Geplaatst op 27-08-2007 18:50:12

hej hallo,
    ik heb pijn in mijn teelballen hoelang weet ik niet eigenlijk
    maart het is een zeurende pijn in de linker en de rechter af en toe krijg ik er ook steken in en dat doet ook pijn,
    maar die zeurende pijn doet de heel dag door pijn en dat trekt me naar de lies heen meen ik.
    bij klaarkomen heb ik ook veel pijn in mijn teelballen en als ik eraan kom zijn ze ook heel erg pijnlijk.
    wat is dit???

1. Waar wacht je nog op? Tot het erger wordt?
    Ga naar de dokter!

Geplaatst op 06-09-2007 21:22:56

Wist je dat?

Knieprothese plaatsen

Een kunstknie O-benen en X-benen kan verhelpen? De meeste mensen weten dat voornamelijk 65-plussers een nieuwe knie nodig hebben vanwege pijn door slijtage. Minder bekend is dat een kunstknie soms ook geplaatst wordt om stabiliteitsproblemen op te lossen. Met behulp van een kunstknie wordt het gewicht dat op de knieën drukt weer gelijkmatiger verdeeld.  

Lees meer over de kunstknie

Wist je dat?

Chemotherapie

Ook als het haar bij kankerpatiënten niet uitvalt de chemotherapie gewoon goed kan aanslaan? Er bestaat namelijk geen relatie tussen de werkzaamheid van chemotherapie en mate waarin de patiënt haaruitval heeft, al denken veel mensen van wel. Andersom is het natuurlijk ook het geval: haaruitval bij een kankerpatiënt biedt geen garantie dat de behandeling succesvol is.

Lees hier meer over chemotherapie