© 2024 solvo B.V.

Mijn naam is Kelcy Mooijweer en ik doe een onderzoek in het kader van mijn Bachelorthese aan de opleiding Psychologie van de Universiteit Twente, waarvoor ik ongeveer zestig hartpatiënten nodig heb die mijn vragenlijsten invullen. Met deze scriptie wil ik onderzoeken hoe hartpatiënten omgaan met hun aandoening. Wat verandert er, nadat er een hartaandoening is geconstateerd? Kijkt u als hartpatiënt anders tegen uw leven aan? Heeft u belangrijke doelen aangepast of misschien helemaal opgegeven? Het doel is inzicht krijgen in hoe iemand dit ervaart en hiermee omgaat. Uw antwoorden zijn anoniem. De data zullen alleen voor mij en mijn scriptiebegeleiders toegankelijk zijn en het onderzoek staat volledig los van de behandeling van uw hartaandoening. Zou u zo vriendelijk willen zijn vijftien minuten van uw tijd te willen geven, door mijn vragenlijsten in te vullen via de volgende link: www.thesistools.com/web/?id=144414 Alvast hartelijk bedankt! Mvg, Kelcy

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren