© 2024 solvo B.V.

Beste vakkundige forumlezers, mijn partner heeft een huidvernauwing om de penis ca. 1 à 1,5cm onder de eikel(bij erectie). Hierdoor heeft hij ook last gehad van huidwondjes. Hierdoor lijkt zijn penis sterk afgebonden/ingesnoerd en oogt niet echt mooi meer. Hij zegt er weinig last van te hebben waarbij een beetje pijn niet erg is. Ik geloof niet dat hij nu een \"volle\" erectie kan hebben hierdoor. Ik heb er weleens meer over gehoord maar kan er niets meer over terug vinden. Het oordeel van \"besnijdenis\" is geen optie omdat de vernauwing echt ver onder de voorhuid zit. Hij wil( durft) niet naar de dokter. Vandaar dat ik hier hulp of eigenlijk ervaringen met uitkomst vraag zodat ik m naar de dokter kan krijgen.


Hallo. Ik heb dit ook gehad en ook ik zei tegen mijn partner dat het geen zeer deed maar er waren na een vrijpartij wel steeds kloofjes die pijn deden. In het Radboutziekenhuis in Nijmegen hebben ze mij er vanaf geholpen. het is een kleine, poliklinische ingreep en het resultaat daar ben ik erg blij mee. Geen pijn meer bij het vrijen en geen kloofjes meer. Advies: ga wel naar de dokter want het gaat niet vanzelf over. Door de kloofjes krijg je littekenweefsel en dus minder rekbare voorhuid.

label.Geplaatst op 2010-07-26 12:08:49

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren