© 2024 solvo B.V.

Afvallen

Hoi, ik wil graag afvallen. ik beweeg nu iederedag minimaal 2 en een half uur. en ik doe ongeveer 40 buikspier oefeningen op een dag. daarbij zit het iederdag 3/4 heen naar school fietsen en 3/4 terug. dat is 22 kilometer bij elkaar in een tempo van ongevere 20/25 km/h dus dan verbrand ik ongeveer 400kcal. en ik eet per dag ongeveer 500kcal, dus ik zou moeten afvallen maar er is nog niet echt veel gebeurt. ik ben nu 1.65 en ik weeg 62 kilo(!) en ik eet op een dag ongeveer : O: een bakje yoghurt met een beetje meusli. M: meestak niets soms een pakje droge crackers. A: wat er op tafel staat en dan maar een klein beetje. maar ik blijf dik. kan iemand mij tips geven?


Espejo92 , Waarom wil jij afvallen??? Vinden je vrienden/vriendinnen dat je te dik bent? Óf ben je voor je eigen gevoel (veel)te dik???? Ik weet zeker dat veel mensen stront jaloers zijn op dat gewicht. Volgens de zogenaamde BMI (Body Mass Index) heb jij een score van 22,77 en dat is zeer gezond. Als je met jouw lengte 50 kg of minder zou wegen dan ben je te licht Weeg je met jouw lengte tussen de 50,1 en 68 kilo dan heb je een gezond gewicht. Kom je boven de 68 kilo dan ben je te zwaar. Controleer het zelf maar een op vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html - 2k Succes

label.Geplaatst op 2008-11-10 13:51:07


Dag Espejo92. Ach wat zonde dat je denkt dat je te dik bent...Ik zou willen dat ik jouw gewicht had. Ik ben nl. 1.62m maar ik weeg 75 kg en dat is in elk geval 15 kg teveel. Jouw eetgewoonte is veel te weinig voor een jonge meid en betekent dat jouw lichaam alle energie die het krijgt zal vasthouden omdat je te weinig eet...zo word je alleen maar dikker...Ga naar de huisarts en Psychotherapeut. Succes...Rifka

label.Geplaatst op 2009-07-20 15:11:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren