© 2024 solvo B.V.

Buikpuin (onderbuik) , misselijk , hoofdpijn, koorts

Hallo, Ik ben laatst met school een reisje naar het buitenland gemaakt (europa). Daar ben ik toen flink ziek geworden. Ik had buikpijn (onderbuik) was misselijk, duizelig en had hoofdpijn. Ik had ook hele hoge koorts. Ook had ik vaak het idee dat ik moest flauwvallen. Een keer moest ik me vast grijpen aan het bed. Toen ik weer terug was ging het steeds slechter. Ik kon niks meer alleen nog maar liggen op bed of op de bank. Ik ben naar de dokter geweest maar die wist het ook niet zo goed,hij heeft me medicijnen gegeven. Die medicijnen werkten niet. Dus heb ik weer terug gebeld. Ze zijden dat ik meteen moest komen bloedprikken. Ze waren bang dat het toch iets was omdat ik normaal nooit naar de dokter ga. En ik niet zo\'n meisje ben die zomaar thuis blijft. Uit de bloed uitslagen is uiteindelijk niets uit gekomen. Ik ben daarna nog een keer naar de huisarts geweest en toen dacht hij dat ik een virus had opgelopen. Ik ben toen een maand ziek geweest en niet naar school kunnen gaan. Nu ben ik bijna 2 maanden verder en voel me weer niet goed. Op school word ik soms niet goed en heb het idee dat ik moet flauwval. Wat kan ik hier aan doen. Mijn ouders zeggen dat het aan me zelf ligt en me niet moet aanstellen. Leraren zeggen tegen mij dat ik moet zeggen als ik niet goed word. Maar als het dan zover is weet ik niet wat ik moet doen. Meisje van 15 jaar


Ik zou als ik jou was terug gaan naar de huisarts en een verwijskaart vragen voor het ziekenhuis om dit verder uit te zoeken! Ik merk dat je ten einde raad bent omdat je ouders je niet geloven. Vertel de huisarts dit en ga desnoods zelf naar het ziekenhuis. groetjes Sylvia

label.Geplaatst op 2010-05-29 17:54:06

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren