© 2024 solvo B.V.

Dit is geen leven meer radeloos word je ervan en niemand weet...

hallo,ik ben tinne een meisje van 26jaar ,ikzeld mankeer niks maar ben radeloos over mijn moeder(kprobeer zo kort mogelijk samen te vatten) zij is nu 51jaar ze valt nu bijna een jaar dagelijks meerder keren flauw,ze kan niks oprapen van de grond,niet gaan zittenwant als ze rechtstaat valt ze flauw elke keer dit is geen kleven voor aaren we staan er machteloos tegenover want niemand kan of wil haar helpen ze is al bij verschillende dokters ,klinieken geweest en niemand kan haar helpen dat kan ik niet begrijpen ze kan hier toch niet met blijven leven tot ze is serieus valt en ipv kneuzingen haar hoofd invalt zouden ze het dan serieus gaan nemen stel je eens voor dat je buikgriep hebt ,in de zetel ligt,naar het toilet moet en je voor je dat gedaan hebt 2keer flauwvalt,je in je zetel zit tv te kijken en niet recht kan zonder te vallen ?nee ik kan het me niet goed voorstellen maar mijn moeder zit ermee !de dokters zeggen depressief maar zo is ze helemaal niet ze kan het wel worden als ze zo nog lang verder moet ja want ze vegint van allles te laten wat ze eerst wel allemaal deed en nu niet meer kan uit angst voor te vallen zo word je nog depressief , kan er iemand mij wat tips geven of heeft iemand dit ook laat het me dan aub weten want we zijn ten einde raad xxx


Dit lijkt mij een hele moeilijke tijd voor jou, je bent machteloos, denk je, maar probeer bij haar te zijn als ze door doktoren onderzocht word en blijf er op hameren dat er wat aan gedaan moet worden. Helaas is dit het enige wat ik je mee kan geven en ik kan mij voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt, maar ik heb het te vaak gezien dat als je je er maar in vastbijt en je er niet onder laat krijgen zul je uiteindelijk succes hebben. Ik zou willen dat ik wat meer voor je kon doen maar dat is in dit geval het moeilijke je MOET het ALLEEN doen. Ik wens je heeeeeeeel veeeeel kracht toe in de komende periode.

label.Geplaatst op 2009-12-27 17:34:53


Hoy Tinne, ik had een bericht naar je gezonden,via Email. Postmeester stuurt het terug, als onbestelbaar. Klopt jouw emailadres niet wat bij Ziekenhuis.nl bekend is? Het is voor de tweede maal, dat het onbestelbaar is.Als het nog belangrijk voor jou en je moeder is,dan graag een mailtje naar mijn Emailadres, bekend bij Ziekenhuis.nl.Klik gewoon op zand030 en je kunt me mailen.Groetjes, Jan.

label.Geplaatst op 2010-02-24 02:05:18

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren