© 2024 solvo B.V.

Fast Svelte Strips

Hallo, Graag wil ik via deze weg vragen, of er mensen zijn die bekend zijn met het produkt Fast Svelte Strips. Is het bekend ? Zijn er mensen met ervaring van dit produkt ? Wat is jullie mening ? Alvast bedankt. gr yeswvm


Ik reageer zelf maar even op mn bericht. Reden van het plaatsen van dit bericht is, dat ik iemand ken die bovengenoemd produkt als post in de bus ontving. Althans folder daarover. Het schijnen strips te zijn, die je op je tong moet leggen, daar zit een soort alg in, en dan zou je afvallen. 40 euro kost dat. Ik vind het zelf geen goed idee. Maar om haar te helpen, had ik haar beloofd om te informeren. Dus zo ook hier. Misschien zegt de naam iemand niks, maar de uitleg wat het is wel. Alvast weer bedankt.

label.Geplaatst op 2010-07-19 11:05:35


Goede avond allen, Ik kreeg toevallig van het weekend hier mail van in de brievenbus.... Heeft iemand nog informatie over deze Fast Svelte Strips en heeft iemand er ervaring mee. Bedankt alvast voor het beantwoorden van de vraag... Gr. Monique

label.Geplaatst op 2011-01-25 18:30:47


Ik heb toevallig van die Fast Svelte Strips gekocht. Uit de begeleidende folder bleek echter dat ik mijn huisarts moest raadplegen voor het gebruik van deze strips. Mijn huisarts verbood mij deze strips te gebruiken omdat ik hartfalen heb, lijdt aan hoge bloeddruk, diabetes ben en over zwakke nieren beschik. Ik heb toen de hele zending teruggestuurd naar een postbusadres in Amsterdam. Maar na bijna drie weken heb ik nog steeds mijn geld niet teruggekregen. Het gaat om € 49,50. Wie weet tot wie of welk adres ik me moet wenden om terugbetaling van dit bedrag te bewerkstelligen? Ik vind het maar een rare zaak van Nutrifirst. Van deze naam kan ik helaas geen adres vinden. Wie kan mij helpen? Mijn adres is: toon.kerstens@ziggo.nl

label.Geplaatst op 2011-05-04 19:19:48


Ook ik heb dit product besteld en retour gezonden. Dit was begin april en t.n.t geen geld terug ontvangen. Wie kan mij helpen aan het adres?

label.Geplaatst op 2011-05-13 13:24:08


Ik heb gisteren een "aanbieding" voor Fast Svelte strips in de bus gehad. Het adres op de retourenveloppe is: Nutrifirst Belgian post international PO box 5755 E.M.C. - Building 829 C 1931 Zaventem - Brucargo Belgium Succes met terughalen van je geld!

label.Geplaatst op 2011-05-22 12:40:08


Als je het automatisch van je rekening af hebt laten schrijven kun je het zelf terug laten storten. Dit kun je zien als je internet bankieren doet.

label.Geplaatst op 2011-05-26 14:15:07


dat terug laten storten dat gaat niet heb het al geprobeert omdat het een eenmalige machteging is kan je het niet zelf terug boeken

label.Geplaatst op 2011-06-16 07:53:12


ik heb mijn geld ook nog niet retour maar heb een brief gestuurd naar een postadres in amsterdam als je het aangetekend retour hebt gestuurd kun je volgen op de site van ptt post en daar staat een postbus adres in amsterdam bij

label.Geplaatst op 2011-06-16 07:56:28


Ik heb een verzoek tot terugbetaling gedaan naar het adres in Belgie Het duurde wel even...maar mijn geld heb ik nu wel terug

label.Geplaatst op 2011-07-26 05:56:53


Ik heb ongeveer 10 á 12 weken geleden de strips besteld en tot op heden niks ontvangen. Wel tussendoor een brief ontvangen dat ze het geld niet eenmalig konden incasseren en het verzoek dit zelf over te boeken. Omdat ik niks ontvangen had, na al 6 weken gewacht te hebben, ook nog niet betaald. Nu nog 4 tot 6 weken later heb ik nog niks ontvangen, maar is er wel 5 keer het bedrag voor de strips afgeschreven. Vorige week was er een keer afgeschreven, maar de bank kon dit niet terug storten, omdat ik een eenmalige machtiging had gegeven. Brief gestuurd met het verzoek tot terug storting,maar hier nog geen reactie op gehad. Net met internet bankieren zie ik dus dat het nog 4 keer is afgeschreven!! Morgen de bank maar weer bellen, om te vragen hoe een eenmalige machtiging tot 5 keer toe gebruikt kan worden. En maar hopen dat ik mijn geld terug krijg, en er niet nog meer word afgeschreven...Pff wat een ellende! En dat dan alleen omdat je een paar kilo kwijt wilt. Het enige wat lichter wordt momenteel, is mijn bankrekening! Raar vind ik het ook dat er nergens een telefoon nummer vermeld is, en je dus met niemand contact op kan nemen, met uitzondering via de post...

label.Geplaatst op 2011-08-14 11:32:19


Kreeg gisteren een folder binnen over deze Fast Svelte strips. Omdat ik nou niet geloof dat het kan dat je zomaar zoveel afvalt zonder iets te doen en deze strips te gebruiken ben ik al achterdochtig en lijkt het me ook wel logisch dat een arts het gebruik van dit soort zaken afraadt dan wel verbiedt. Wat betreft het terughalen van het geld het volgende: ik internetbankier bij Ing en daar heb je dus de mogelijkheid bij het terughalen van het geld bij toestemming voor een eenmalige incasso om een \"Verzoek terugboeking onterechte incasso\" te doen. Ik heb hier zelf weleens gebruik van gemaakt bij het terugvragen van een bedrag bij een loterij vanwege misleidende informatie en dat is gewoon goed gegaan. Dat lijkt me toch wel een goede mogelijkheid om in ieder geval het geld terug te krijgen.

label.Geplaatst op 2011-08-21 13:58:18


Zelf terugboeken bij ING lukt niet. ING klantenservice gebeld. Is door het bedrijf zelf afgeschermd. Bijzonder. Heb verzoek bij ING gedaan voor blokkade van incasso want inmiddels is het nu al 5x ten onrechte bij mij afgeboekt binnen 1,5 maand tijd. Bijzonder bedrijf dat Nutrifirst/DCF. Op afboeking staat een adres in Hoorn terwijl bestelling is gedaan bij Nutrifirst in Belgie. Werken misschien in opdracht voor N. Heb brief gestuurd naar Belgie om terugstoring van mijn geld, maar vooralsnog geen reactie. Het feit dat zij onterecht geld van mij toe eigenen vind ik echt beneden alle peil. En vooralsnog gaan ze gewoon door. Hoop echt dat ik m'n geld terugkrijg. Heb zo'n spijt van deze bestelling met eenmalige incasso. Wat een ellende.

label.Geplaatst op 2011-10-21 16:43:54


Deze reclame is pure oplichting. Omdat je geld via een remboursincasso wordt gedaan ben je het kwijt, je kunt het NIET storneren. Daarbij is er géén enkel fatsoenlijk contact mogelijk met dit bedrijf omdat ze via een Postbox werken ergens in Amsterdam en vanaf het vliegveld te Zaventem-België. Mijn advies is dan ook, doe aangifte bij de politie van oplichting door middel van valse voorwenselen. Stuur je het ontvangen pakketje terug dan verdwijnt je bewijs en zie er niets meer voor terug. Hier wordt grof misbruik gemaakt van mensen die al met een probleem zitten en er zo nog eentje bij krijgen want het is pure onzin wat er verkocht wordt. Er is ook een schrijven gegaan naar het TROS-programma OPGELICHT.

label.Geplaatst op 2011-12-05 11:54:51

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren