© 2024 solvo B.V.

Flauwgevallen

Beste mensen, gisterenavond (Zondag avond)ben ik in Den Bosch op het station flauwgevallen ik heb gewoon goed gegeten en ook geen emotionele klap gehad ofzo. ik had wel geblowt maar dat doe ik al 3jaar elke dag dus weet niet of dat een oorzaak kan zijn ik ben in ieder geval NOG NOOIT flauwgevallen. Het begon zo; ik moest wachten op de bus en ik was die dag ongesteld geworden en dan heb ik altijd ontzettend veel pijn en ik had mn aleve tabletten niet bij, ik voel me opeens niet goed worden en begin heel hard te zweten vooral in mijn gezicht toen kreeg ik vlekken voor mijn ogen en besloot ik even op mijn hurken te gaan zitten omdat ik niet wilde dat mensen er wat van merkte, na tien minuten op mijn hurken gezeten te hebben dacht ik de bus komt toch zo ik kan wel weer even gaan staan dus ik sta voorzichtig op. ik leun tegen de prullenbak aan en opeens word ik kei hard wakker geschud en ik heb blijkbaar allemaal om me heen lopen slaan en schreeuwen en jammeren ik kan me hier niks meer van herinneren ook niet van de klap en mijn heup doet heel zeer en ben ook op mijn hoofd terecht gekomen. ik zal er maar wel bij zetten dat ik afgelopen Donderdag 800mg anti psychotica op heb terwijl ik geen psychoses heb alhoewel ik er nu misschien wel een heb opgeroepen want als je flauwvalt ga je toch helemaal niet om je heen slaan en schreeuwen? Kan iemand alstublieft op een hulpgewijzemanier een reactie schrijven? Groetjes Amy


Beste Amy, Ik heb een soortgelijke reactie gehad tijdens het wiet roken, en ik weet vrij zeker dat het door de wiet kwam, omdat ik en een vriend van me soortgelijke ervaring hadden, gelukkig niet zo extreem als bij jou, maar wel vergelijkbaar, dus mischien dat dit je een beetje kan geruststellen. Laat in de nacht hebben ik en een vriend van me nog een joint gerookt, zoals we wel vaker deden. Het was zijn 1e joint die dag, voor mij de 3e ofzo. Plots zei me vriend dat ie ineens niets meer kon zien, en opeens ging ie knock-out, liet ook alles uit z'n hand vallen. Ik wist niet goed wat ik moest doen, en stond al met me foon in de hand om 112 te bellen. Enige wat ik me daarna herriner is ook een soort psychose, het voelde naderhand alsof ik in 20 seconden wel 5 nachtmerries kreeg, en werd op de grond wakker, wild om me heen slaand, niet wetend waar ik was. Duurde even voordat ik weer doorhad waar ik was en wat ik daar deed. Heb je kort voor de aanval geblowd ? Dan zou ik het toch daar aan wijten, het schijnt dat er soms op de wiet sporen van insecticiden achterblijven, die je dan dus inademd en een heftig effect kan hebben op je hersenen. Heb wel meer van dit soort verhalen gehoord, dus zou me er niet al te druk om maken, door minder te blowen verklein je de kans op dit soort dingen natuurlijk, maar zeker kan je het nooit weten..

label.Geplaatst op 2010-07-21 20:33:13


Beste Amy, Ik heb een soortgelijke reactie gehad tijdens het wiet roken, en ik weet vrij zeker dat het door de wiet kwam, omdat ik en een vriend van me soortgelijke ervaring hadden, gelukkig niet zo extreem als bij jou, maar wel vergelijkbaar, dus mischien dat dit je een beetje kan geruststellen. Laat in de nacht hebben ik en een vriend van me nog een joint gerookt, zoals we wel vaker deden. Het was zijn 1e joint die dag, voor mij de 3e ofzo. Plots zei me vriend dat ie ineens niets meer kon zien, en opeens ging ie knock-out, liet ook alles uit z'n hand vallen. Ik wist niet goed wat ik moest doen, en stond al met me foon in de hand om 112 te bellen. Enige wat ik me daarna herriner is ook een soort psychose, het voelde naderhand alsof ik in 20 seconden wel 5 nachtmerries kreeg, en werd op de grond wakker, wild om me heen slaand, niet wetend waar ik was. Duurde even voordat ik weer doorhad waar ik was en wat ik daar deed. Heb je kort voor de aanval geblowd ? Dan zou ik het toch daar aan wijten, het schijnt dat er soms op de wiet sporen van insecticiden achterblijven, die je dan dus inademd en een heftig effect kan hebben op je hersenen. Heb wel meer van dit soort verhalen gehoord, dus zou me er niet al te druk om maken, door minder te blowen verklein je de kans op dit soort dingen natuurlijk, maar zeker kan je het nooit weten..

label.Geplaatst op 2010-07-21 20:34:14

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren