© 2024 solvo B.V.

Geen transpiratie meer?

mijn vraag ,ik ben 47 jaar vr.ik transpireer sinds een aantal weken niet meer ,hoort dit bij overgangsklachten ook?ik hoor dit van niemand ik transpireerde daarvoor zeg maar normaal mijn porien zitten ook helemaal dicht ,ik hou ook veel vocht vast en mijn huisarts zegt ik weet niet waarom ik ben gezond ,mijn gezicht is vaak opgezwollen ,ik plas vaak heel weinig en voel me opgelucht als ik wat vaker kan ik merk en je ziet het ook aan mij,ik word s,morgens al wakker van de zoals ik het zeg strakke en dikke vingers en dikke ogen ,zeer pijnlijk,herkent iemand zich hierin of heb je een advies ,mijn huisarts scheept mij hier mee af vind ik ,sommige dingen zijn onverklaarbaar ,daar heb ik wat aan misschien een andere arts die wel eens even luistert en het niet te druk heeft ,maar dat gaat ook zomaar niet ,ik hoop dat iemand hier mij verder mee kan helpen,.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren