© 2024 solvo B.V.

Gesprongen rode aders in het gezicht

Ik heb een heleboel rode adertjes rond om mijn neus en in mijn gezicht.ook zijn er rode gesprongen aders in de vorm van een rondje in mijn gezicht.Wie weet wat dit is en wat er aan te doen is.


hallo chanel ik weet ook niet wat dat is ik heb er nog van gehoord je kunt het beste even een afspraak maken met je huisarts groetjes en veel sterkte An

label.Geplaatst op 2003-03-12 10:04:43


Waarschijnlijk weet je het al het is couperose. Een dunne doorschijnende huid en adertjes die springen bij grote schommelingen tussen kou en warmte, roken , drinken enz. Bij mij ook omdat ik dan een puistje ut kneep en dan sprongen er ook adertjes, nu zelfs op mijn wangen en ben pas 26! nies

label.Geplaatst op 2006-02-23 16:23:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren