© 2024 solvo B.V.

Help ik weet het echt niet meer........

Hoi allemaal, ik hoop echt dat er iemand iets van herkent of ooit ook heeft meegemaakt ? Mijn dank alvast voor de moeite dat er toch gelezen wordt naar mijn lange verhaal, ik zie het niet meer zitten... Klachten begonnen begin 2008 Tintelingen in handen voornamelijk s’nachts nu ook overdag Tintelingen in voeten/onderbenen tot knie soms ook overdag Tillingen / onrustige benen vooral tijdens slapen die je niet ziet maar goed voelt door hele lichaam vooral met slapen Spiertrilling/schokstoten vooral rechterbovenarm. Gevoelloze beide handen met wakker worden Onderstaand klachten lossen zich af en heeft precies op deze volgorde afgespeeld en is begonnen in 2009: Duizeligheid bij opstaan = 2 á 3 weken geduurd Wazig zien= 2 á 3 weken geduurd Oorsuizen = 2 á 3 weken geduurd Neusvleugel tintelingen rechterkant = 2 á 3 weken geduurd Bovenlip rechterkant tintelingen = 2 á 3 weken geduurd Extreem droge mond = 2 á 3 weken geduurd Verschrikkelijke hartkloppingen zo hard dat mijn bed tikt tegen de muur ! Hoofdverzakking in slaap Mijn hoofd zakte echt in = 1 nacht na verzakking vaak last van verkramping. Vaak wakker worden met opgetrokken schouders, na fysio iets minder. Elke weekend verkouden/griep in september + oktober 2009 Slikproblemen vanaf 18 november 2009 als ik eet worden de slikklachten voor even iets minder. nu nog steeds vaak last van brok in keel vaak ook veel dik slijm Drukgevoel/beklemming op borst/borstkas = nog steeds komt en gaat Slokdarmklachten gehad eten zakte niet goed = 2 á 3 weken Maagklachten> maagbacterie helicobacter (antibiotica PantoPac gekregen direct resultaat) Luchtwegen infectie = 2 á 3 weken (antibiotica luchtwegeninfectie gekregen direct resultaat) Botpijnen/pijnscheuten door hele lichaam = 2 á 3 weken geduurd Gewrichten kraken hele lichaam = 2 á 3 weken geduurd Gewrichtenpijn om de beurten zodra linkerkantschouder minder wordt begint de rechterkantschouder en zo gaat dat met al mijn gewrichten door hele lichaam. Onrustige benen vooral tijdens slapen en soms veel transpiratie m.n. gedurende de nacht. Oefentherapeutische diagnose/bevindingen van mensendickfysio : Mevrouw is vanaf 2007 bekend met klachten aan haar cwk met uitstralingspijn naar haar armen. In 2009 kreeg zij last van een stijve nek waarna er aan de achterzijde van de cwk een verdikking is ontstaan en sinds februari 2010 heeft zij heftige tintelingen in haar armen en heeft zij na en tijdens het slapen geen gevoel meer in haar handen. Na ongeveer 20 minuten hersteld dit zich. In het houdingsonderzoek is m.n. een protractiestand van de scapulae aanwezig en een anteropositiestand van de cwk en haar hoofd. De mobiliteit van de cwk is goed, humeroscapulairritme heeft ook geen afwijkingen alleen is de cervicale musculatuur hypertoon m.n. paravertebraal. Longfoto gehad was geen afwijking hartfoto gehad was ook geen afwijking Bloedonderzoek was ook geen afwijking Help please.....


Dat is zo te zien de nier en lever probleem en zuurstof probleem in de bloed door zwakte hart en long functie.

label.Geplaatst op 2010-08-05 16:01:39


Nou Thomas dan heb je de vraag niet goed gelezen. Het probleem ligt meer bij het nekgebeuren en mogelijk de ruggewervel. Het zou een reumatische uiting kunnen zijn en een goed onderzoek zou zeker op zijn plaats zijn. Ik adviseer de vraagsteller overleg met de behandelaars en vraag bij onduidelijkheid een second opinion aan. Groeten jan clabbers orthopeed/kno/heelkunde

label.Geplaatst op 2010-08-05 16:27:26


Quote: Het probleem ligt meer bij het nekgebeuren en mogelijk de ruggewervel. Het zou een reumatische uiting kunnen zijn. Mijn ervaring leert dit veroorzaakt door het nier en daarna vocht vastzit in de ruggewervel. Oorsuizen is de nier probleem. Wazig zien en extreem droge mond zijn de lever probleem.

label.Geplaatst op 2010-08-05 16:59:27


Hoi allemaal hartelijk dank voor jullie reactie, Ik snap het echt niet meer, ik wordt door mijn huisarts niet meer doorverwezen zij zegt en vindt dat het aan mijn hormoonschommeling ligt dat mijn hormoon uit balans is en dat het wel goed komt. Zij had mij accupuntuur adviseert en heeft enkele weken zelf bij mij 2x per week accupuntuur gedaan. En gaf mij antidepressiva die heb ik niet ingenomen ik voel me niet depressief. Ik ben daarna op vakantie geweest en nog steeds overal last van. Iemand anders zei(op andere forum) dat het veroorzaakt zouden kunnen zijn door één of twee dingen, namelijk angst en de daaruit voort vloeiende stress. Ik wil graag onderzoek hebben maar wordt niet doorverwezen. Ik ben in 2003 gescheiden en heb het hele jaar door wel heel veel stress gehad, begin 2008 begonnen echt mijn klachten, kan stress dan ná 5 jaar uiten op lichamelijke klachten ? Het begon met tintelingen in handen daarna in voeten daarna duizelig bij opstaan, en daarna wazig zien en daarna oorszuisen alles om de beurt dus niet samen of om en om nee om de beurt. Iets raast door mijn lichaam na mijn botten heeft het nu de eindhalte bereikt, mijn gewrichten.het gekke is dat al het andere wat ik had helemaal over is, behalve mijn slikklachten, en dat gekraak als ik rondjes maak met mijn hoofd. Moet ik toch doorzetten voor verdere onderzoek ? Alvast mijn dank voor jullie genomen moeite om dit te lezen en eventueel te beantwoorden...thanx...

label.Geplaatst op 2010-08-08 23:02:19


Nog even een vraagje,Ik heb enkele onderzoeken gehad, hoe kan het dat ik geen afwijkingen had in bijvoorbeeld mijn Bloedonderzoek = geen afwijking Longfoto = geen afwijking Hartfoto = geen afwijking Electrocardiogram = geen afwijking Schildklierecho = geen afwijking dit kreeg ik toen het in mijn keel bezig was het was ook heel erg dik/opgezet. Ik wil graag weer terug naar de huisarts maar ben bang dat ik weer weggepoeierd wordt. Ik voel me niet serieus genomen.

label.Geplaatst op 2010-08-08 23:32:15


Slikt u medicijnen voor deze klachten? http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=119&t=78950 Het is goed dat je die antidepressiva niet had ingenomen. Accupuntuur kan je niet geheel genezen. Beter iemand naast accupunctuur ook kruiden recept kennen. Zoals deze: http://www.chinese-geneeswijze.nl/Default.aspx?ID=15# Geen afwijking betekent niet dat 100% in orde is. In ieder geval zie ik een ernstige nierfalen bij u evenals bij Mary-Lou

label.Geplaatst op 2010-08-09 01:03:24


Hoi Thomas, Nee ik slik helemaal geen medicijnen. Is het verstandig om mijn huisarts bloedonderzoek te doen wat gebasseerd is op nieren ? Of een chinese accupuntuur arts zoeken ?? Ernstige nierfalen ? Wordt ik niet meer beter ? Ik plas wel gewoon normaal, ik heb juist meer last van diarree...slikklachten en gewrichtspijnen Ik heb wel laatst ook in mijn bloedonderzoek gesprek over mijn lever gehad, ze vroeg of ik nog nooit alcohol gedronken had ik zei nee, en dat kon ze zien want mijn uitslag was 5.0 ofzo is altijd bij iemand die nog nooit alcohol heeft gedronken.

label.Geplaatst op 2010-08-09 14:25:43


http://www.degezondepatient.nl/koorts-en-pijn-bestrijden-24-jan-2010.html Diarree is signaal van je darm dat de voeding ongeschikt is of een ontsteking in je darm bevindt. Je klacht wijst erop dat ook een verschijnsel van ziekte van Crohn. http://www.acupunctuur-vanoverbeke.be/infoned.php Kijk naar de spiegel of de binnenste kant van je tong met veel witte puntjes op. Quote: Is het verstandig om mijn huisarts bloedonderzoek te doen wat gebasseerd is op nieren ? Of een chinese accupuntuur arts zoeken ?? Goed idee!

label.Geplaatst op 2010-08-09 14:53:16


http://www.crohnsite.be/forum/forum/99-bijkomende-klachten-bij-darmproblemen/ Vergelijk de verschijnselen van uw klachten.

label.Geplaatst op 2010-08-09 17:06:37


Dank je wel Thomas ! Ik ga morgenochtend naar mijn huisarts bellen voor een afspraak. En vraag dan een bloedonderzoek voor ziekte van Crohn dat kunnen ze in mijn bloed toch wel zien ? Ik ben namelijk al naar Erasmus ziekenhuis geweest naar maag / darm / lever afdeling maar die vond het niet nodig om mij te onderzoeken. Maar ik ga doorzetten, ik heb inderdaad al maanden diarree. En ook de accupuntuur erbij. Nogmaals dank je, ik zal zeker van me laten horen. Gr. Vrouw van 40

label.Geplaatst op 2010-08-09 22:44:13


Natuurlijk is verder onderzoek goed, maar mocht daar niets meer uitkomen zou ik, als ik jou was toch eens gan kijken op website www.vrouwenovergang.nl en www.vrouwenindeovergang.nl en in dat laatste geval klikken op de knop "lotgenoten". Als je goed leest zie je dat vrouwen die in de overgang zijn vergelijkbare klachten hebben als jij. Zelf was ik 41 toen de overgang begon, echt zeer herkenbaar.

label.Geplaatst op 2010-08-26 18:37:05


Oohh echt ? Heeft u het ook ervaren alsof er iets als een trein raasde door uw lichaam en dat er een eindhalte plaatsvind in de gewrichten ?? Na heel lang botpijn gehad te hebben heb ik al maanden vreselijk pijn in mijn gewrichten vooral in schouders. Ik heb geen verandering in mijn menstruatie iedere maand netjes op tijd het enige is dat de kleur erg licht en helder is sinds dit jaar februari. Ik heb wel sinds een paar dagen heel af en toe dat ik soort van klonten mee plast Ik heb nu ook bloedonderzoek voor mijn nieren gehad en wederom geen afwijking. De pijn in mijn schouders houdt mij vaak wakker midden in de nacht..is echt slopend als ik de volgende dag op mijn werk de hele dag alert mijn werk moet verrichten het gaat zo moeizaam allemaal.

label.Geplaatst op 2010-08-29 22:22:05


Hoi allemaal, Ik zou nog wat laten horen van mij. Nou ik heb dus om de ene dag bij de huisarts gezeten en kwam geen stap verder. Uiteindelijk ben ik veranderd van huisarts. Na ongeveer 1 week een afspraak gemaakt en barste in huilen uit omdat ik het echt niet meer trek. In mijn lichaam is het nu voornamelijk in mijn gewrichten. het springt van de ene naar mijn andere lichaamsdeel en tussendoor heb ik onstekingen / infecties gehad en ben net klaar met mijn 5e antibioticakuur (sinds vorig jaar november) vanwege rode urine vermoedelijk blaasontsteking, na mijn kuur nogmaals urine onderzoek/urine screen gehad, uitslag was vandaag binnne en alle urine onderzoeken waren goed. Ook heb ik bloedonderzoek gehad voor nieren / bezinking beide goed bezinking was 8 moet onder de 20 zijn. Ook is er voor Vitamine D3 een onderzoek geweest uitslag is 21 dit is veelste laag zegt m'n huisarts dit moest op zijn laagst 50 zijn, ik heb nu Calci Chew D3 1000 mg gekregen (kauwtabletten) ik werd op mijn werk gebeld, of ik direct met de tabletjes wilde beginnen die klaar liggen bij de apotheek, ik heb ze ook direct gehaald en ingenomen. Nu vraag ik me af of al mijn klachten door een gebrek van vitamine D3 kunnen zijn ???? Mijn diarree/ontlasting die ik absoluut niet kan inhouden vanaf 2006 is wel stuk minder sinds een paar dagen, ik ben ook doorverwezen naar de MDL bij de erasmus MC rotterdam. Moet ik nu vanuit gaan dat het geen overgangsklachten zijn ? Ik merk en andere ook dat mijn tandvlees bijna wit is, en ik ben bij iedere kleine inspanning al aan het hijgen, geregeld slijm uit mijn keel,en ik kom maar niet af van mijn brokgevoel in mijn keel vooral met slikken, als ik eet voelt mijn brokgevoel iets minder en als ik wakker word voelt mijn keel branderig, lopen gaat nog net, maar rennen lukt mij niet meer, ik ben pas 40 en rook al maanden niet meer. Alvast dank voor jullie genomen moeite om het te lezen en eventueel op te reageren. Gr. Vrouw van 40.

label.Geplaatst op 2010-09-28 19:35:26

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren