© 2024 solvo B.V.

Help, nu weer galstenen.

Ik ben al een hele lange tijd ongelooflijk aan het tobben met mijn gezondheid. Heb in een paar maanden een niersteenaanval gehad waarna ik een niersteen van 1 cm uitplastte. Daarna een maagonderzoek en een darmonderzoek, al maanden heb ik een te laag kaliumgehalte in mijn bloed, hij blijft steken op 2,8 en moet minimaal 3.5 zijn. Daarvoor moet ik a.s. dinsdag naar de internist. En gisteren kreeg ik na een echo te horen dat ik geopereerd met worden omdat er galstenen in de gal zitten. Ik kan niet meer, stik bijna van alle ellende. Storte volledig in toen de huisarts belde met dit bericht. Wie kan me iets vertellen over zo\'n operatie ?? IK ben compleet over de rooie hierdoor.


De operatie valt reuze mee hoor! Galblaas word er volledig uitgehaald onder volledige narcose en zo krijg je nooit meer last van galstenen.er worden als het goed is 4 sneetjes in de buik gemaakt want het is een kijkoperatie dus voor camera en instrumenten enz.

label.Geplaatst op 2010-07-03 17:05:27


Lieve Roxanne, bedankt voor je reactie, ik zie daar erg naar uit weet niet wat me te wachten staat. Heb je het zelf ook gehad Roxanne ?? Het filmpje heb ik wel gezien hoe dat allemaal gaat amar zit met een hoop vragen toch nog. Weer je er iets van hoe het na de operatie gaat ?? Zoals; hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven en mag je een bepaalde tijd dingen niet doen ?? Ook heb ik begrepen dat het niet altijd via een kijkoperatie kan, weet je daar ook iets over Roxanne. Alles wat je weet is welkom bij me Roxanne dus a.u.b. vertel het me. Alvast erg bedankt voor je reactie.

label.Geplaatst op 2010-07-04 23:00:51

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren