© 2024 solvo B.V.

Hyperventilatie

Ben op zoek naar een cassette-tape, of inmiddels wellicht een cd-tje, waarop oefeningen staan om te ontspannen. Daarin wordt geleerd om spieren/spiergroepen (suggestief) te ontspannen. Ik heb deze ooit eens van mijn fisiotherapeut mogen ontvangen. Wilde dit bandje weer eens gaan gebruiken maar kwam tot de ontdekking dat de geluidskwaliteit zeer slecht is geworden. Wellicht ook ergens te koop ????


hoi ,je kan het natuurlijk gaan vragen bij een praktijk v fysiotherapeut of adem halings therapeut in de winkel zo zou ik het niet weten je hebt verschillende bandjes hiervoor

label.Geplaatst op 2003-01-28 21:38:53


Beste Willem, Deze CD is te bestellen bij de Nederlandse Hyperventilatie Stichting samen met een boekje met oefeningen. tel van de stichting is 020 6628876

label.Geplaatst op 2003-03-04 23:01:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren