© 2024 solvo B.V.

Licht in me hoofd en duizedlig

Ik heb de laatste 2 maanden last van duizeligheid. Van de week was ik ook gevallen in de keuken en er is toen gebeld met 112. Ik heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en daarbij bleek dat ik ondervoed was. Ik eet wel gewoon. Nu word ik doorverwezen naar een dietist. Ik heb nog steeds last van duizeligheid en een leeg gevoel in me hoofd. Ik heb gewoon brood gegeten,maar het gevoel blijft. De neuroloog is al bij me langs geweest ,maar er waren geen bijzonderheden. Ik kan me niet voorstellen dat dit door voeding kan komen. Als je toch eet kan je toch niet het gevoel hebben alsof ik dagen niet heb gegeten. Misschien weet iemand iets die dit ook heeft of daar wat meer over kan vertellen. Misschien moet ik in een andere hoek zoeken bij de hersens ofzo?


Ik neem aan dat je bloeddruk ook helemaal in orde was en dat je geen lichte/zware verdovende middelen gebruikt? Je werkdruk is ook normaal?

label.Geplaatst op 2010-05-14 16:11:10


Ja dat klopt me bloeddruk was normaal. Nee ik gebruik geen drugs,drink geen alcohol en rook niet. De werkdruk is redelijk,maar rij al 13 jaar taxi en dat werk kan ik prima aan. De huisarts heeft mij neusspray gegeven want misschien is er een verstopping in de evenwichtsorganen bij me neus en hoofd. De resultaten van het ziekenhuis waren vandaag nog niet binnen dat is even afwachten.

label.Geplaatst op 2010-05-14 17:57:33

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren