© 2024 solvo B.V.

Mirenaspiraal en bloedverlies na 5 jaar.

Hallo, ik vraag me af of er vrouwen zijn die na 5 jaar mirenaspiraal ook weer spontaan bloedverlies kregen ?? Kijk ook mijn vraag bij het item; gynaecologie. Heb net contact gehad met het ziekenhuis en daar had de gynaecoloog gezegt als je de mirena hebt om bloedingen tijdens de overgang te voorkomen het spiraltje dan inplaats van 5 jaar 6 jaar kan blijven zitten. Ik heb daar mijn twijfels over. Toen het geplaatst werd werd er gezegt dat het na 5 jaar vervangen moest worden.Graag ervaringen van andere vrouwen die de spiraal dus niet als anticonceptie hebben maar tegen overgangsklachten.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren