© 2024 solvo B.V.

Nieuw forum

Het nieuwe forum is beschikbaar. Heb je hier opmerkingen over of aanvullingen op laat het dan hier weten? Dit forum vervangt de oude rubriek vraag en antwoord. Vaste gebruikers en bezoekers van die rubriek merkten de laatste tijd dat er in vraag en antwoord veel niet ter zake doende berichten geplaatst werden. Door bezoekers actief te laten inloggen hebben we dit probleem opgelost. Misbruik zal niet meer worden getolereerd. groeten namens de redactie.


Als ik eerlijk mag zijn vond ik de andere berichtensite overzichtiger dan dit hoor !! Maar wel slim dat je je tegenwoordig aanmoet melden maar jah of je klieren hiermee tegengaat is een tweede want het is ook makkelijk een valse postcode ofzo optegeven Maar het ziet er wel ontzettend netjes uit moet ik zeggen Groetjes Mandy

label.Geplaatst op 2003-01-27 03:14:34


Ik ben het eens met de vorige reacties: het ziet er mooi uit, maar is veel minder overzichtelijk en echt even wennen. Ik vind het jammer dat er geen pagina is met de meest recente vragen, en ook dat je voor de iedere reactie een nieuwe pagina moet openen. (Ik heb helaas geen kabel, en een 28.8 kb/sec-modem). Dat maakt het minder gebruikersvriendelijk en daarom motiveert het mij minder om alles te lezen en/of een reactie te geven. Verder woon ik in het buitenland, en heb ik dus een valse postcode moeten geven om in te kunnen loggen...

label.Geplaatst op 2003-01-29 22:42:04


Ik vind het heel goed dat je nu moet inloggen, maar ik vind het er niet overzichtelijker op worden. Nu moet je eerst een rubriek aanklikken, terwijl ik het juist zo leuk vond dat je meteen alle vragen zag, en bij de vraag meteen een overzicht van alle antwoorden. Ik moet nu veel meer aanklikken, niet overzichtelijk...beetje jammer...het inloggen prima idee!

label.Geplaatst op 2003-01-30 23:25:47


Hoi, het zou nog mogelijk zijn om naar de oude pagina vraag en antwoord te gaan. Ik had mijn vragen daar ook gesteld, maar hoe kom ik nu daar? Groetjes Diana.

label.Geplaatst op 2003-02-04 02:53:31


Kunnen jullie s.v.p. weer zo'n bladzijde maken met de laatst gestelde vragen? Dat is zo veel overzichtelijker voor vaste 'klanten'. En ook zou ik het handig vinden als je een antwoord geeft, dat je de vraag kunt zien, evenals de evt. al gegeven antwoorden, zodat je niet in herhaling hoeft te vallen en de vraag accuraat kunt beantwoorden.

label.Geplaatst op 2003-02-08 01:41:52


Ik ben al meer dan 2 jaar hondsmoe en nu blijkt eindelijk dat ik diabetes heb, krijg geen medicijnen maar alleen een dieet en moet afvallen. Zijn er meer diabeten die zo dodelijk moe zijn?

label.Geplaatst op 2004-01-30 21:29:37


Hoi Redactie, 10-02-05 va. Het nieuwe forum kreeg ik de nieuwsbrief van het ziekenhuis niet meer op mijn e-mail adres, er voor wel. Of \'t één en ander wat met elkaar van doen heeft weet ik niet, wel dat de nieuwsbrief va week 2 niet meer kwam. Nu heb ik m\'n profiel gewijzigd net, maar ook dat lijkt dezelfde als de vorige gebleven... Maar bij: een nieuwprofiel staat er: Wilt u de nieuwbrief ontvangen? Dat typte ik met JA , toen en nu ook! M\'n gebruikers naam wilde ik net als de grote rest ook met voornaam: JokeW. ipv. J.J.W. De A bij KA stond niet op de oude profielschets bij postcode. Dat typte ik nu ook er bij! Er staat links in beeld..toch dat de de profielschets kan wijzigen...maar login=ingelogd geeft nog steeds J.J.W. aan ipv. JokeW. Wilt u er een blik op werpen. Daar voor mijn dank. Groetjes van JokeW. (J.J.W.) ps. dit bericht hoeft niet in beeld van het forum!

label.Geplaatst op 2005-02-10 13:17:48


Aan de redaktie. Ik had gister een vraag gesteld onder KNO en kreeg net een mailtje dat ik een reaktie had daarop. Maar nu weet ik even niet hoe ik dat antwoord moet opzoeken. Ik had de link ingetypt, maar die werkte dus niet. Jammer, want het was best een serieuze vraag. Hoe vind ik nu mijn antwoord? Groetjes, Marion.

label.Geplaatst op 2003-01-27 03:15:26


die andere was zeker overzichtelijker dit is erg wennen en ik kan nog niet alles vinden maar ja dat komt wel hij ziet er erg gaaf uit dat wel. groetjes saskia

label.Geplaatst op 2003-01-28 18:14:35


Via de homepage (spotlight) vind je de link naar de oude rubriek 'vraag en antwoord'. redactie

label.Geplaatst op 2003-02-04 10:23:04


sluit me aan bij de vorige reaktie maar verder vind ik het erg goed geworden en tot nu toe is er nog geen flauwe reaktie en gepest weer te zien geweest

label.Geplaatst op 2003-02-09 21:09:38


Hoi Nienke, mijn man is ook diabeet. Hij was ook vaak en snel moe, maar va. goed afgevallen en een veel stabielere lifestyle en vooral genoeg bewegen;alles bij elkaar; hij werd steeds minder snel vermoeid.Of je medicijnen nodig hebt, kunnen ze (denk ik) pas weten, tov. hoe is de bloedsuikerspiegel, na \\\'t afvallen. Sommige mensen blijken na \\\'t afslank-proces, geen diabeet meer nl./Mijn man bleek slank, als bij te dik, diabeet te zijn. Maar bij jou moet dat schijnbaar nog ontdekt, in welke categorie je valt. Sterkte met je afvallende proces Nienke. Gr. v. J.J.W. Doei!

label.Geplaatst op 2005-01-02 16:07:16


hoi hoi allen ik ben ook vaak moe.ik lees hier dingen wat me bekent voor komt ben dus vaak moe.maar zij is 20 en ik 28 voelt raar liggen maar in ons bed en zo zijn er meedre die zo zitten je voelt je alleen.en onzeker ik herken dit,maar ik heb ook last van duizelijkheid en een op gezwolle buik ik heb zelf een bericht op de box achter gelaten.ik wilde je veel sterke wensen alles komt ooit goed meid vriendelijke groet maaike28

label.Geplaatst op 2005-07-20 22:43:38


Hoi Marion Misschien is het een idee om je vraag hier nog een keer te stellen het is ook makkelijker terug vinden zo Groetjes Mandy

label.Geplaatst op 2003-01-27 03:16:15


waarom staat er bij ieder bericht die ik erop zet ;bericht bewerken of verwijderen????? snap hier niks van.

label.Geplaatst op 2003-02-13 21:41:04


Nou, ik had de vraag gelukkig ook opgeschreven, dus hier komt het! Ik had het zo geformuleerd: Hallo, ik ben Marion, 49 jaar en ben, zover ik weet, vanaf mijn 6e jaar aan mijn linkeroor doof. Nu had ik iets gehoord en gelezen over Cochleaire Implantatie(IC). Nu wil ik graag weten of dat ook wordt toegepast als je éénzijdig doof bent en of er iemand ervaring heeft met zo\'n implantatie. Ik hoop op een reaktie! Groetjes, Marion. Dit was dus mijn vraag. Nogmaals groetjes, Marion.

label.Geplaatst op 2003-01-27 17:53:25


waarom staat heel vaak de mail die jullie hebben gekregen over het stuk van navigatie /organis/ heen geschreven dit is heel onduidelijk te lezen. dit is trouwens op ale forums zo probeer he maar ,en is hier wat aan te doen wie reageerd hier op groeten tijgerin

label.Geplaatst op 2005-06-04 15:00:13

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren