© 2024 solvo B.V.

Onbekende symptomen

Dag, Vanmorgen werd ik direct na het opstaan erg naar, koud, soort misselijk. Ik weet niet goed hoe het te omschrijven. Voelde me zo naar dat ik niet wist of ik de trap wel af kon lopen. Beneden werd het rillen en het zweten steeds sterker, zag grauw in m\'n gzicht, met zweetdruppels op m\'n voorhoofd. Soms misselijk zonder over te geven en soms een soort kramp. Dit heeft denk ik ongeveer een half uur a 3kwartier geduurd. Het was angstig; vooral omdat niets hielp, lopen was nog het beste, ik het zo koud had en bleef zweten over m\'n hele lichaam. Toen trok het weg en voelde ik me weer redelijk gewoon, alleen wat slap. Doordat ik 3 jaar terug onverwacht een dubbele longembolie heb gehad en ik me toen ook erg onzeker voelde en lichamelijk naar heb ik nu de huisartsenpost gebeld. Die zagen geen reden tot ongerustheid omdat ik niet benauwd was geweest. Alleen was ik bij de dubbele longembolie die ik toen had helemaal niet benauwd alleen erg naar. Heeft iemand een advies wat ik nu het beste kan doen.


Ik zou even de eigen huisarts benaderen als het normale spreekuur er is.

label.Geplaatst op 2011-04-24 23:22:58

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren