© 2024 solvo B.V.

Overtijd

ik ben vorig jaar december gestopt met de pil. ben in januari zwanger geworden maar helaas een miskraam gehad. ik heb een regelmatige cyclus van 30/31 dagen. ik ben nu 25 dagen overtijd en heb gisteren nog een test gedaan maar die was negatief. ik heb wel symptomen zoals:misselijk,pijnlijke bortsen,stemmingswisselingen,meer plassen. wat moet ik nu doen?


ik ben nu 2 maand overtijd en nog steeds negatief getest.afgelopen maandag bloed geprikt maar nog geen uitslag.je wordt gek van die onzekerheid. wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt?

label.Geplaatst op 2011-09-22 17:00:22


bloeduitslag binnen ook negatief.ben nu door verwezen naar de gynaecoloog.

label.Geplaatst op 2011-09-27 14:38:32

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren