© 2024 solvo B.V.

Pashouders/badges

Beste allemaal, Ik ben door mijn werk gevraagd om op zoek te gaan naar pashouders/badges. Hierin kunnen onze medewerkers hun uzi-pas doen, die zij nu nog los bij zich dragen. Nou wil men graag dat deze pashouders bedrukt worden met tekst. Ik weet dat veel ziekenhuizen werken met pashouders, waarin zij een naamkaart/pasje met foto hebben zitten. Ik ben via het internet al op zoek gegaan naar dit soort pashouders, maar ik kan tot op heden enkel slappe plastic hoesjes vinden, of houders waar enkel een logo op bedrukt kan worden. Dus is mijn vraag: - Weet iemand toevallig waar jouw ziekenhuis deze pashouders bestelt/laat maken? - Bedrukken jullie hier ook tekst op? Zo ja, waar heb je dit laten doen? Zelfs met antwoorden op de eerste vraag ben ik al erg blij, dan kan ik via daar namelijk verder gaan informeren of zij deze houders ook kunnen bedrukken met tekst. Bedankt alvast! Joliene

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren