© 2024 solvo B.V.

Pees beknelling

ik moet geopereerd worden aan mijn schouder.Dit in verband met een beknelling van een pees die zit bij mij klem onder het schouderblad en nu is mijn vraag hoelang duurd zo\\\'n operatie en hoelang moet je na die tijd nog revalideren. met vriendelijke groeten jolanda veldman. jolandaveldman@home.nl


Hoi, ik heb tien jaar geleden ook zo'n operatie gehad. In tien jaar kan er veel veranderen. Na de operatie moest mijn arm d.m.v. een mitella ondersteunt worden. omdat de schouder zo min mogelijk mag bewegen werd de mitella aan de borst vastgebonden. na twee weken mocht ik beginnen met fysio. Ongeveer na zes weken wat ik weer zo goed als genezen, en het heeft erg goed geholpen. succes, Rota

label.Geplaatst op 2003-02-05 09:57:32

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren