© 2024 solvo B.V.

Pijn in borst

Heb sinds 3 jaar regelmatig last van pijn op de borst. De pijn is een drukkende pijn, die er alleen is bij inspanning, maar niet bij elke inspanning. Als de pijn er is, moet ik mijn inspanning verlagen en verdwijnt de pijn. Vaak komt de pijn direct daarna niet terug, ondanks dat ik dezelfde inspanning doe. Onderzoeken door de cadioloog, longarts en MDL arts, hebben tot nu toe geen verklaring gegeven voor mijn pijn. Wie kent dit verschijnsel ?


heb ongeveer dezelfde klachten, maar wel met verhoogde onderdruk (95-105) ondanks 4 soorten bloeddrukverlagende tabletten. Cardioloog vindt thoraxfoto niet relevant. Nu wordt deze week een maag/slikfoto gemaakt. Ben benieuwd. Hoorde van huisarts dat er tegenwoordig niet meer zo zwaar wordt getild aan een verhoogde onderdruk en zou een verhoogde bovendruk meer risicovol zijn.

label.Geplaatst op 2012-04-27 15:10:33

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren