© 2024 solvo B.V.

Pijnlijk been bij lopen

Al een lange tijd heb ik bij het lopen pijn in mijn linker been.Het begint na een paar honderd meter vanuit mijn lies pijn te doen en dat straalt uit in mijn hele bovenbeen tot nét onder mijn knie.Doorlopen gaat dan alleen als ik \"mank\"loop.Heb ik even stilgestaan dan is het wel weg maar loop ik weer door dan komt het weer net zo terug, na rust is het weer over.Ik kan de hele dag in en om het huis lopen maar dan heb ik géén pijn,alleen tijdens het wandelen. Wel is mijn bovenbeen gevoelig als ik mijn l.been óver het andere leg, een soort drukkend gevoel.Ben bij een orthopeed geweest,er zijn diverse scans en foto\'s van mijn knieen,rug en heupen gemaakt maar daar is niets op te vinden!Dacht zelf aan een etalagebeen maar daar wilt de orthopeed niets van horen.Weet nu niet wat of bij wie ik voor een diagnose moet zijn.


Wat komt me dit bekend voor,alleen heb ik het ook in mijn bovenlichaam,ze kunnen het niet vinden,zelfs niet na 51 ziekenhuis bezoeken. Bij mij is het gekomen na een (verkeerde griepprik). Loop hier al 3á4 jaar mee rond en heb al van alles geprobeerd om er vanaf te komen maar niets helpt. Zelfs pijnstillers helpen steeds minder!Ik zit met de handen in mijn haar en weet niet meer wat ik nog moet doen! Het is schijnbaar iets waar nog niks aan te doen is en waar geen antibioticum tegen op kan. Tips kan ik dan ook gebruiken om een beetje het gevoel terug te krijgen dat ik nog leef. Kan alleen maar hopen dat er iets hiervoor wordt uitgevonden zodat het leven nog iets dragelijk wordt!!!

label.Geplaatst op 2012-02-10 15:11:30


Als ik jou was, dan zou ik eens een vaatchirurg raadplegen want dit lijkt toch het meest op Claudicatio klachten. Ik wens je veel succes.

label.Geplaatst op 2012-02-19 00:42:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren