© 2024 solvo B.V.

Relatie koffie (caffeine houdende dranken) met agressie ?

Hoe groot is die relatie in het verkeer? En verder uitgesplitst over álle verkeer zeg maar, dus ook het sociaal/maatschappelijke? Beataan daar (M/V) onderzoeken over, waar?


Geen cijfers? Omtrent hoeveel er jaarlijks aan patiënten bijkomen met al hun \'direkt of indirect aan caffeine gerelateerde (chronische) ziekten, gebreken en / of handicaps, invaliditeit, dood of wat ook anders?\' Moeten toch wel ergens zijn? Roken, alcohol, overgewicht, ondergewicht; overal \'sterft\' het wél omtrent cijfers daaromtrent. Maar goed. \"Het is dus allemaal aan informatie wel of geen zuivere koffie\". Kan iedereen (laten) uitzoeken.

label.Geplaatst op 2011-03-14 11:11:04


Kunnen ook veel andere negatieven uit voorkomen; hoeft niet alleen agressie te zijn. Komt ook nooit aan de oppervlakte, die negatieven omtrent koffie. Ook op medische gebied. Iedereen staat er ook mee op en gaat er mee naar bed. Niet? Het is net als iederéén zou roken, \'t zou nooit slecht mogen of kunnen zijn. Tja, en dat vrijwel iederéén koffie drinkt ...... Nou ja, ik wil geen voorbarige conclusies trekken, maar de economische, sociale en maatschappelijke belangen lijken me hieromtrent gigántisch te zijn. Óf dit inhoudt dát ...? Ik ben helaas geen onderzoeker. Ik zou het dan ook moeten overlaten aan de ervaringsdeskundigen, dus de patiënten met al hun direkt of indirect aan caffeine houdende dranken gerelateerde (chronische) ziekten, gebreken en / of handicaps, invaliditeit of wat ook anders. Misschien dood? Ik zou het niet weten. Wie wel? Succes verder met zoeken.

label.Geplaatst op 2011-03-12 17:39:44


Probeer deze combinaties zoekwoorden eens: koffie onderzoek onderzoek universiteit onderzocht koffie schadelijk koffie schadelijkheid koffie etc.

label.Geplaatst op 2011-03-13 06:43:04

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren