© 2024 solvo B.V.

Verpleegkundig anamneseformulier

Hallo !! Ik ben stagiaire MBO-v in een ziekenhuis. Ik heb een opdracht om een anamneseformulier uit het ziekenhuis (waar ik stage loop) te vergelijken met een anamneseformulier uit een ander ziekenhuis of uit de theorie. Kan iemand mij hiermee helpen, ik heb al tijden op het internet gezocht, maar kan geen voorbeeld anamneseformulier vinden. Alvast bedankt, groetjes


wat je kunt doen is bij een ander zieken huis er eentje opvragen

label.Geplaatst op 2003-02-02 11:44:05


hoi Ik werk in Tilburg in het ziekenhuis, wij werken sinds kort ook met het anamneseformulier via de 12 gezondheidspatronen van Marjory Gordon. Een fijn systeem. Even bellen, dan sturen ze het wel op

label.Geplaatst op 2003-02-02 22:59:14


Hoi, ik heb les gehad op HBO-V niveau. Daar hebben we gewerkt met een boek van Gordon. Hierin staat heel veel nuttige info. Ook een anamnese formulier. Gan anders eens naar een medische bilotheek of de bieb van je school. Daar zullen ze het vast wel hebben. Groetjes Diana

label.Geplaatst op 2003-02-04 02:35:32


Hoi Ik heb een anameseformulier van het Groene Hart Ziekenhuis voor je. Als je hem toe gestuurd wil hebben mail mij je adres dan. Succes Esther

label.Geplaatst op 2003-02-23 07:05:12


Hallo, Ik werk zelf in een ziekenhuis in Haarlem, Is je vraag nog van toepassing over die anamnese, want dan stuur ik je er eentje op. Laat maar weten. groetjes,

label.Geplaatst op 2003-02-24 10:42:59


Hallo, bedankt allemaal voor het reageren om mijn berichtje. Inmiddels heb ik een anamneseformulier opgevraagd bij het ziekenhuis in Tilburg. Dus ik heb geen formulieren meer nodig. In ieder geval bedankt!!! groetjes Jordana

label.Geplaatst op 2003-03-10 19:18:40


hoi esther ik ben bezig met een prestatie over anamneseformulier volgens de gordon maar is zo moeilijk te vinden op internet heb gezien dat je eentje zou kunnen sturen zou je het voor mij ook kunnen doen lady_pisang@msn.com alvast bedankt.

label.Geplaatst op 2006-11-17 02:16:25


Het medisch centrum alkmaar heeft anamneseformulieren volgens de theorie van Gordon. Bel dit ziekenhuis en ze helpen je vast verder.

label.Geplaatst op 2003-02-02 18:22:32


Ik heb de HBO-V gedaan en voor mijn afstudeerscriptie onder ndere een anamnese formulier ontworpen volgens Gordon. Ik heb eerst ook onderzoek gedaan door anamnese formulieren op te vragen bij andere ziekenhuizen en deze met elkaar te vergelijken. Verder is er één specifiek boek waar ik heel veel aan gehad heb... Alleen kan ik even niet op de naam daar van komen.. zodra ik dat heb op gezocht zal ik nog even een berichtje achterlaten.. Succes er mee.

label.Geplaatst op 2003-02-21 04:40:18

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren