© 2024 solvo B.V.

Verpleegkundig anamneseformulier

Hallo !! Ik ben stagiaire MBO-v in een ziekenhuis. Ik heb een opdracht om een anamneseformulier uit het ziekenhuis (waar ik stage loop) te vergelijken met een anamneseformulier uit een ander ziekenhuis of uit de theorie. Kan iemand mij hiermee helpen, ik heb al tijden op het internet gezocht, maar kan geen voorbeeld anamneseformulier vinden. Alvast bedankt, groetjes


wat je kunt doen is bij een ander zieken huis er eentje opvragen

label.Geplaatst op 2003-02-02 11:44:05


hoi Ik werk in Tilburg in het ziekenhuis, wij werken sinds kort ook met het anamneseformulier via de 12 gezondheidspatronen van Marjory Gordon. Een fijn systeem. Even bellen, dan sturen ze het wel op

label.Geplaatst op 2003-02-02 22:59:14


Hoi, ik heb les gehad op HBO-V niveau. Daar hebben we gewerkt met een boek van Gordon. Hierin staat heel veel nuttige info. Ook een anamnese formulier. Gan anders eens naar een medische bilotheek of de bieb van je school. Daar zullen ze het vast wel hebben. Groetjes Diana

label.Geplaatst op 2003-02-04 02:35:32


Hoi Ik heb een anameseformulier van het Groene Hart Ziekenhuis voor je. Als je hem toe gestuurd wil hebben mail mij je adres dan. Succes Esther

label.Geplaatst op 2003-02-23 07:05:12


Hallo, Ik werk zelf in een ziekenhuis in Haarlem, Is je vraag nog van toepassing over die anamnese, want dan stuur ik je er eentje op. Laat maar weten. groetjes,

label.Geplaatst op 2003-02-24 10:42:59


Hallo, bedankt allemaal voor het reageren om mijn berichtje. Inmiddels heb ik een anamneseformulier opgevraagd bij het ziekenhuis in Tilburg. Dus ik heb geen formulieren meer nodig. In ieder geval bedankt!!! groetjes Jordana

label.Geplaatst op 2003-03-10 19:18:40


hoi esther ik ben bezig met een prestatie over anamneseformulier volgens de gordon maar is zo moeilijk te vinden op internet heb gezien dat je eentje zou kunnen sturen zou je het voor mij ook kunnen doen lady_pisang@msn.com alvast bedankt.